Η Volkswagen σχεδιάζει να συγκεντρώσει αρκετά επί μέρους στοιχεία των διαφορετικών brands της για να μειώσει τα κόστη και να ξεφορτωθεί τα αχρείαστε περιφερειακά στοιχεία.Αυτό αποτελεί και μέρος του αναδιαρθρωτικού σχεδίου του CEO Matthias Mueller τη στιγμή που προσπαθεί να σώσει την εταιρεία από τον βούρκο του σκανδάλου εκπομπών ρύπων.
Η διοίκηση της VW παρουσίασε ένα πλάνο στο εποπτικό συμβούλιο την Τρίτη, ενώ μπορεί να ανακοινώσει νέα σχέδια ως μέρος της παρουσίασής της την Πέμπτη. Αναφορικά, η μετοχή της εταιρείας έχει ανακάμψει κατά περίπου 40% από το χαμηλό μετά το σκάνδαλο τον Οκτώβριο.
Το σκάνδαλο με τις μηχανές diesel, το οποίο έχει ταράξει την εταιρεία από τον Σεπτέμβριο, την έχει αναγκάσει να προχωρήσει σε μειώσεις και απολύσεις τη στιγμή που βρίσκεται αντιμέτωπη με δισεκατομμύρια σε πρόστιμα και κόστη επιδιόρθωσης μέχρι και 11 εκατ. αυτοκινήτων.
Η εταιρεία σκοπεύει να συγχωνεύσει τις μονάδες εξαρτημάτων κάθε μάρκας της σε μία συνολική οντότητα η οποία θα συμπεριλαμβάνει 70.000 εργαζόμενους σε πάνω από 25 τοποθεσίες παγκοσμίως. Η εταιρεία θα κερδίσει από την γενικευμένη τακτική πλεύσης και την συνολική στρατηγική.