Η ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της Βρετανίας δήλωσε ότι βρήκε ελάχιστες αποδείξεις ότι τα σούπερ μάρκετ διογκώνουν τις κανονικές τιμές τους για να κάνουν τις προσφορές επιβράβευσης να μοιάζουν με καλύτερη συμφωνία, ολοκληρώνοντας μια έρευνα που ξεκίνησε τον Ιανουάριο.
«Η εξέτασή μας διαπίστωσε ότι οι αγοραστές που είναι μέλη ενός προγράμματος επιβράβευσης μπορούν σχεδόν πάντα να κάνουν πραγματική εξοικονόμηση σε σχέση με τη συνήθη τιμή αγοράζοντας προϊόντα με τιμές επιβράβευσης», ανέφερε η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη. «Αυτό θα πρέπει να δώσει στους αγοραστές την πεποίθηση ότι δεν υφίστανται αθέμιτη μεταχείριση».
Ωστόσο, ο εποπτικός φορέας δήλωσε ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να εξακολουθούν να κάνουν αγορές για να βρουν την καλύτερη δυνατή τιμή, καθώς κατά την επανεξέταση περίπου 50.000 προϊόντων με τιμή επιβράβευσης διαπιστώθηκαν αρκετά είδη που ήταν ακριβότερα από τη φθηνότερη επιλογή που ήταν διαθέσιμη σε άλλα σούπερ μάρκετ εκείνη τη στιγμή, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Η CMA συνέστησε στα σούπερ μάρκετ να λάβουν μέτρα για να διασφαλίσουν ότι όλες οι προωθητικές ενέργειες είναι σύμφωνες με τη νομοθεσία για τους καταναλωτές και τα κάλεσε να διασφαλίσουν ότι οι αγοραστές που δεν διαθέτουν smartphones μπορούν να συμμετέχουν σε προγράμματα επιβράβευσης.
Η ρυθμιστική αρχή ξεκίνησε έρευνα τον Ιανουάριο σχετικά με την τιμολόγηση δύο επιπέδων που αναπτύχθηκε ως αποτέλεσμα των προγραμμάτων επιβράβευσης. Τα περισσότερα βρετανικά σούπερ μάρκετ διαθέτουν κάποιας μορφής πρόγραμμα καρτών επιβράβευσης, στο πλαίσιο της προσπάθειας να ανταγωνιστούν τις εκπτωτικές επιχειρήσεις.
Διαβάστε ακόμη
Το παρασκήνιο των διαπραγματεύσεων της COP29 ανέδειξε πληθώρα προβλημάτων (πίνακες)
ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Πήρε άδεια λειτουργίας για ΑΣΠΗΕ 45 MW στην Εύβοια
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα