Αντιμέτωπη με δυο αγωγές στη Γερμανία είναι η Volkswagen για τους ισχυρισμούς ότι η μπαταρία ενός ηλεκτρικού οχήματος Porsche ήταν αυτή που προκάλεσε την πυρκαγιά του 2022 σε ένα τεράστιο φορτηγό πλοίο που τελικά βυθίστηκε με χιλιάδες αυτοκίνητα στο πλοίο.
Η μία από τις αγωγές κατατέθηκε σε δικαστήριο της Στουτγάρδης, όπου εδρεύει η μονάδα Porsche της VW. Η υπόθεση ασκήθηκε από μια μερίδα εναγόντων, μεταξύ των οποίων η Mitsui OSK Lines, η διαχειρίστρια εταιρεία του πλοίου, και η Allianz, μία από τις ασφαλιστικές εταιρείες του πλοίου, σύμφωνα με εκπρόσωπο του δικαστηρίου, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Η υπόθεση είχε κατατεθεί πριν από ένα χρόνο, αλλά πρόσφατα διακόπηκε λόγω των συνομιλιών διαμεσολάβησης που είχαν προγραμματιστεί για μια δεύτερη αγωγή για το πλοίο, η οποία βρίσκεται επί του παρόντος ενώπιον δικαστηρίου στο Μπράουνσβαϊγκ. Και οι δύο υποθέσεις θα συνεχιστούν εάν δεν επιτευχθεί διακανονισμός. Ένας δικαστής του Braunschweig σχεδιάζει να πραγματοποιήσει τις συνομιλίες αργότερα αυτό το μήνα, σύμφωνα με εκπρόσωπο του δικαστηρίου.
Η Volkswagen επιβεβαίωσε τις αγωγές, αλλά αρνήθηκε να σχολιάσει περαιτέρω. Η Mitsui δεν απάντησε αμέσως σε αιτήματα για σχολιασμό. Η Allianz αρνήθηκε να σχολιάσει.
Το υπό σημαία Παναμά Felicity Ace έπιασε φωτιά κοντά στο αρχιπέλαγος των Αζορών στον Ατλαντικό Ωκεανό πριν από δύο χρόνια και έμεινε ακυβέρνητο μετά τη διάσωση του πληρώματος. Ένα εσωτερικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τις δραστηριότητες της VW στις ΗΠΑ εκείνη την εποχή αποκάλυψε ότι στο πλοίο υπήρχαν 3.965 οχήματα. Η απώλεια του φορτηγού πλοίου θα μπορούσε να κοστίσει στην αυτοκινητοβιομηχανία τουλάχιστον 155 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την εκτίμηση μιας εταιρείας μοντελοποίησης κινδύνου.
Οι ενάγοντες ισχυρίζονται ότι η πυρκαγιά προήλθε από την μπαταρία ιόντων λιθίου ενός μοντέλου Porsche και ισχυρίζονται ότι η VW δεν τους ενημέρωσε για τον κίνδυνο και τις απαραίτητες προφυλάξεις που απαιτούνται για τη μεταφορά τέτοιων οχημάτων, σύμφωνα με το δικαστήριο της Στουτγάρδης. Αν και η υπόθεση κατατέθηκε πριν από ένα χρόνο, οι δικαστές δεν έχουν ακόμη εξετάσει την ουσία της αγωγής, καθώς τα μέρη διαφωνούν για το ύψος των εγγυήσεων που πρέπει να κατατεθούν για να προχωρήσει η διαδικασία.
Διαβάστε ακόμη
ΥΠΕΝ: Μικρότερο υπεράκτιο αιολικό για να μην υπάρχει οπτική όχληση στον κόλπο της Ελούντα
Στα υψηλότερα επίπεδα η χρήση άνθρακα ευνοώντας τη ναυλαγορά των φορτηγών πλοίων που τον μεταφέρουν
Nautical SUNRISE: Τι φέρνει η κατασκευή του μεγαλύτερου υπεράκτιου πλωτού ηλιακού πάρκου
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ