Καθώς η Virgin Atlantic Airways Ltd. γιορτάζει τα 40α γενέθλιά της, ο ιδρυτής της και δισεκατομμυριούχος, Ρίτσαρντ Μπράνσον, σκοπεύει να ενισχύσει τη σύνδεση της αεροπορικής εταιρείας με τα κρουαζιερόπλοια και τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις του, προσφέροντας στους ταξιδιώτες μια ολοκληρωμένη εμπειρία.

Ο Μπράνσον δήλωσε, ότι επιδιώκει να ενοποιήσει τα διάφορα brands, επιτρέποντας στους επιβάτες των κρουαζιέρων της Virgin Voyages να κερδίζουν πόντους επιβράβευσης της αεροπορικής εταιρείας. Συγχρόνως, επιθυμεί να προσθέσει περισσότερα ξενοδοχεία στους προορισμούς, που εξυπηρετεί η αεροπορική του εταιρεία.

«Είναι κάτι που θα έπρεπε να είχαμε κάνει πριν από σαράντα χρόνια», δήλωσε ο 73χρονος σε συνέντευξή του στο Bloomberg. «Τώρα θέλουμε να συγκεντρώσουμε όλες τις εταιρείες της Virgin κάτω από μία ομπρέλα», εξηγεί.

Η γνωστή αεροπορική εταιρεία, που τα έβαλε με την British Airways τη δεκαετία του 1980, τώρα εισέρχεται στην πέμπτη δεκαετία της λειτουργίας της. Ορισμένες από τις καινοτομίες της – όπως οι οθόνες ψυχαγωγίας στην πλάτη των καθισμάτων και οι premium οικονομικές καμπίνες – έχουν υιοθετηθεί ευρέως από τους ανταγωνιστές. Αντί να προσπαθεί να ανταγωνιστεί τους αερομεταφορείς της Μέσης Ανατολής, η Virgin θα εστιάσει στις υπηρεσίες της, επιτρέποντας στους πελάτες να κάνουν πιο απρόσκοπτα κρατήσεις σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες.

Η Virgin εισήγαγε το εμπορικό σήμα διακοπών της κατά τη διάρκεια της πανδημίας και το έχει μετονομάσει σε Virgin Atlantic Holidays. Η αεροπορική εταιρεία ακολουθεί το παράδειγμα άλλων, όπως η British Airways, στην προσπάθειά της να αποσπάσει περισσότερα κέρδη από τις διακοπές και την επιχείρηση πιστότητας. Η BA σχεδιάζει να συνδυάσει τις δύο μονάδες καθώς και οι δύο αναπτύσσονται ραγδαία.

Ο εμπορικός διευθυντής της Virgin, Γιούχα Γιάρβινεν, δήλωσε ότι η αλλαγή της επωνυμίας αποσκοπεί στο να προσεγγίσει ένα ευρύτερο φάσμα πελατών. Σχεδιάζει να επεκτείνει τη Virgin Atlantic Holidays σε όλες τις αγορές της, προσφέροντας πιο ποικίλα πακέτα διακοπών μέσω των ιστοσελίδων της, τα οποία θα επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να προσθέτουν εκδρομές και ασφάλιση.

Νέα ξενοδοχεία

Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Virgin επεκτείνονται επίσης μετά τους περιορισμούς της πανδημίας. Τα τρία ξενοδοχεία της εταιρείας, πολύ σύντομα αναμένεται να αγγίξουν τα 17, με νέα καταλύματα στη Νέα Υόρκη, το Εδιμβούργο και τη Μαγιόρκα. Ο Μπράνσον ανέφερε, ότι ο ίδιος βρέθηκε στην Ουάσινγκτον εξετάζοντας τη δημιουργία ενός ακόμη πιθανού ξενοδοχείου.

Η Virgin σκοπεύει να χρησιμοποιήσει δεδομένα για την εξατομίκευση των ταξιδιών των πελατών, όπως ανέφερε ο CEO της Virgin Atlantic, Σάι Γουέις. «Είναι ένα ταξίδι από άκρη σε άκρη και στη συνέχεια η σύνδεση των σημείων», δήλωσε. «Όχι μόνο ταξίδια, αλλά και διακοπές με την Virgin Atlantic, πώληση ξενοδοχείων και παροχή περισσότερων υπηρεσιών με εξατομικευμένο τρόπο».

Καινοτομίες εν πτήσει

Ο Μπράνσον απέκλεισε το ενδεχόμενο να επαναφέρει τα μασάζ στις πτήσεις λόγω περιορισμένου χώρου, αλλά εξετάζει άλλους τρόπους διαφοροποίησης της αεροπορικής εταιρείας στις καμπίνες και τα σαλόνια ανά τον κόσμο. Μια από τις νέες ιδέες, που επινοήθηκε κατά τη διάρκεια πρωινής προπόνησης με τον Γουέις, είναι η μετατροπή της ταράτσας του Virgin Clubhouse στο Χίθροου σε υπαίθριο γυμναστήριο, που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα.

Αν και η Virgin Atlantic γιορτάζει τα γενέθλιά της, αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από την British Airways και τους αερομεταφορείς της Μέσης Ανατολής. Παρόλα αυτά, ο δισεκατομμυριούχος παραμένει αισιόδοξος για τις προοπτικές της εταιρείας και την ικανότητά της να συναγωνιστεί την μεγαλύτερη βρετανική αντίπαλό της.

Διαβάστε ακόμη

Πότε και πώς θα γίνει η εξαγορά των καταπατημένων εκτάσεων του Δημοσίου

ΑΑΔΕ: Ποια χρέη προς την εφορία χαρακτηρίζονται «ανεπίδεκτα είσπραξης»

Τζόαν Πέιντεν: Πώς η 92χρονη έγινε μία από τις πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες στις ΗΠΑ (tweet)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ