Βελτίωση των πωλήσεων ανακοίνωσε η Victoria’s Secret & Co. παρά τις περισσότερες προσφορές και τον σκληρό ανταγωνισμό.
Η εταιρεία κατασκευής εσωρούχων δήλωσε την Πέμπτη 9/5 ότι οι προκαταρκτικές πωλήσεις και τα προσαρμοσμένα κέρδη της για το τρίμηνο που έληξε στις 4 Μαΐου ήταν στο υψηλότερο σημείο ή πάνω από τις προηγούμενες προβλέψεις της. Οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3% έως 4% την περίοδο αυτή, σε σύγκριση με την αναμενόμενη μείωση έως και 6%. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις ξεπερνούν τα αποτελέσματα των καταστημάτων.
Η Victoria’s Secret παλεύει με την πτώση των πωλήσεων για το μεγαλύτερο μέρος των τελευταίων δύο ετών. Για να προσελκύσει πελάτες και να ανακτήσει τη σημασία της, ο λιανοπωλητής έκανε rebranding στην επίδειξη μόδας και επέκτεινε τις κατηγορίες μαγιό και ενδυμάτων. Ο διευθύνων σύμβουλος Μάρτιν Γουότερς δήλωσε ότι τα νέα εμπορεύματα αρέσουν στους αγοραστές και οι τάσεις των πωλήσεων βελτιώνονται τόσο για το ομώνυμο εμπορικό σήμα όσο και για τη σειρά ενδυμάτων PINK, όπως μεταδίδει το Bloomberg.
Ταυτόχρονα, ο Γουότερς προειδοποίησε ότι η αγορά λιανικής της Βόρειας Αμερικής παραμένει δύσκολη με αυξημένες εκπτώσεις και ανταγωνισμό. Η εταιρεία διατήρησε τις προβλέψεις της για το σύνολο του έτους στα ίδια επίπεδα, παρά το σχετικά αισιόδοξο τρίμηνο.
Οι μετοχές της Victoria’s Secret σημείωσαν άνοδο έως και 12% στις διευρυμένες συναλλαγές. Μέχρι το κλείσιμο της Πέμπτης είχαν υποχωρήσει κατά 30% φέτος.
Διαβάστε ακόμη
Κίνητρα για να «μεγαλώσουν» οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις – Τι περιλαμβάνει ο κυβερνητικός σχεδιασμός
ΤΙΤΑΝ: Οι υπεραξίες από το IPO της TITAN America, οι επενδύσεις και το μέρισμα
«Έξυπνοι Μετρητές»: Ο ΔΕΔΔΗΕ… προθερμαίνεται για την εγκατάστασή τους
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ