Ο ταξιδιωτικός γίγαντας TUI φέρνει πιλοτικά το ChatGPT στην εφαρμογή της για κινητά τηλέφωνα δοκιμάζοντας τις δυνατότητες της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης σε πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός πράκτορας στον κόσμο θα ενσωματώσει το ChatGPT της OpenAI για να προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις για προορισμούς, εκδρομές και τοπικά αξιοθέατα, με βάση τις προτιμήσεις που υποβάλλουν, ανέφερε σε ανακοίνωσή της την Πέμπτη.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η λειτουργία αυτή, η οποία δημιουργήθηκε από μια μικρή ομάδα μηχανικών τεχνολογίας και ειδικών προϊόντων, αποτελεί μέρος του σχεδίου της TUI να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη ευρύτερα σε όλες τις επιχειρήσεις της. Δοκιμάζει επίσης εργαλεία δημιουργικής AI σε επικοινωνίες πελατών μετά τις διακοπές, ανάλυση και κωδικοποίηση.
«Στόχος μας είναι να είμαστε πρωτοπόροι στη χρήση των νέων τεχνολογιών και να διαμορφώσουμε ενεργά το μέλλον του τουρισμού», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Σεμπάστια Έμπελ.
Διαβάστε ακόμη
Σεπτέμβριο «ανοίγουν» οι αιτήσεις για το Market Pass 2
Shaul Schneider (Ashdod Port): Πώς θα συμβάλλουμε στον εκσυγχρονισμό του λιμανιού της Θεσσαλονίκης
Jet2: Επιμηκύνει τη σεζόν του 2024 σε Κρήτη και Ρόδο
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ