Το Twitter πρόκειται να άρει την τριετή απαγόρευση της ανάρτησης πληρωμένων πολιτικών διαφημίσεων, στο πλαίσιο μίας σειράς αλλαγών που προωθεί η νέα διοίκηση του δισεκατομμυριούχου Έλον Μασκ.
«Πιστεύουμε ότι η αιτιολογημένη διαφήμιση μπορεί να διευκολύνει τη δημόσια συζήτηση γύρω από σημαντικά θέματα. Σήμερα, χαλαρώνουμε την πολιτική διαφημίσεων για αυτές που βασίζονται σε επιχειρήματα στις ΗΠΑ. Σχεδιάζουμε επίσης να επεκτείνουμε την πολιτική διαφήμιση που θα επιτρέπουμε τις επόμενες εβδομάδες», αναφέρεται μέσω tweet από τον επίσημο λογαριασμό ασφαλείας της πλατφόρμας την Τρίτη.
Σε επόμενο tweet, το Twitter ανέφερε ότι «θα ευθυγραμμίσει τη διαφημιστική πολιτική με αυτήν της τηλεόρασης και άλλων μέσων ενημέρωσης», κάτι που μπορεί να σημαίνει σχεδόν τα πάντα. Η εταιρεία είπε επίσης ότι θα «διασφαλίσει ότι η προσέγγισή της αναφορικά με τον έλεγχο και την έγκριση περιεχομένου προστατεύει τους ανθρώπους στο Twitter».
We believe that cause-based advertising can facilitate public conversation around important topics. Today, we’re relaxing our ads policy for cause-based ads in the US. We also plan to expand the political advertising we permit in the coming weeks.
— Twitter Safety (@TwitterSafety) January 3, 2023
Moving forward, we will align our advertising policy with that of TV and other media outlets. As with all policy changes, we will first ensure that our approach to reviewing and approving content protects people on Twitter. We’ll share more details as this work progresses.
— Twitter Safety (@TwitterSafety) January 3, 2023
Ο ιδρυτής και πρώην CEO της εταιρείας, Τζακ Ντόρσεϊ είχε αιτιολογήσει την απόφαση –η οποία προκάλεσε την οργή της εκστρατείας επανεκλογής του τότε προέδρου Ντόναλντ Τραμπ-, λέγοντας ότι «το πολιτικό μήνυμα πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται».
Αλλά μετά την εξαγορά του Twitter από τον Μασκ έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ο δεύτερος πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο έκανε λόγο για λογοκρισία από την προηγούμενη διοίκηση της πλατφόρμας και έθεσε σε εφαρμογή πλάνο με σαρωτικές αλλαγές στην Twitter. Μεταξύ άλλων, η εταιρεία έβαλε τέλος σε μια πολιτική αποτροπής της κοινοποίησης παραπληροφόρησης για τον Covid, επανέφερε τους λογαριασμούς του Τραμπ και άλλων προσωπικοτήτων και απαγόρευσε τους χρήστες να παρακολουθούν το ιδιωτικό τζετ του Μασκ.
Η πολιτική διαφήμιση ήταν μια δευτερεύουσα πηγή εσόδων για το Twitter πριν από την απαγόρευση. Οι πωλήσεις ήταν λιγότερο από 3 εκατομμύρια δολάρια κατά τις ενδιάμεσες εκλογές στις ΗΠΑ το 2018. Ωστόσο, η εν λόγω χαλάρωση μπορεί να βοηθήσει την εταιρεία να ενισχύσει τα έσοδά της.
Διαβάστε ακόμη
Γιώργος Πετζετάκις: Σε πλειστηριασμό η κατοικία του στην Άνω Βούλα
Κικίλιας: Η μάχη είναι εθνική και το διακύβευμα των εκλογών πάνω από τα πρόσωπα
«Τσιμπημένη» απόδοση στα 3μηνα έντοκα του δημοσίου – Αντλήθηκαν 812,5 εκατ. ευρώ