search icon

Bloomberg

To Super Mario Run δεν είναι πια τόσο trendy

Ο αρχικός ενθουσιασμός για το ντεμπούτο της Nintendo στο mobile gaming, με το παιχνίδι Super Mario Run, φαίνεται πως καταλαγιάζει.

O αρχικός ενθουσιασμός για το ντεμπούτο της Nintendo στο mobile gaming, με το παιχνίδι Super Mario Run, φαίνεται πως καταλαγιάζει.

Το συγκεκριμένο παιχνίδι, το οποίο λανσαρίστηκε στις 15 Δεκεμβρίου για συσκευές Apple δεν είναι, πια, το πιο κερδοφόρο παιχνίδι στη συγκεκριμένη αγορά, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις.

H πτώση αυτή αναδεικνύει προβλήματα με την τιμολόγηση των διαφόρων ενεργειών στην ίδια την εφαρμογή. Το παιχνίδι μπορεί κανείς να το «κατεβάσει» δωρεάν και να παίξει τις τρεις πρώτες πίστες, αλλά χρειάζεται να πληρώσει 10 δολάρια για ολόκληρο το παιχνίδι. Αυτό αποτελεί και διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με τα υπόλοιπα παιχνίδια της βιομηχανίας αυτής, που φαίνεται πως προτιμούν και οι φαν, οι οποίοι έχουν αντιδράσει με την τακτική της Nintendo.

Άλλο ένα κατακριτέο σημείο είναι και η τιμή των 10 δολαρίων, που πολλοί gamers έχουν αναφέρει ως υπερβολικά υψηλή. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, μόνο το 1%-2% θα αγοράσουν ολόκληρο το παιχνίδι.

Exit mobile version