search icon

Bloomberg

Το success story του Snapchat – Ξεπέρασε τους 5 εκατομμύρια χρήστες

Με περίπου 4 δολάρια το μήνα, 5 εκατομμύρια χρήστες θα αποφέρουν περίπου 240 εκατομμύρια δολάρια ετησίως

Η Snap Inc. έχει κερδίσει περισσότερους από 5 εκατομμύρια συνδρομητές για την επί πληρωμή υπηρεσία της, μια προσφορά που δίνει στους χρήστες πρώιμη πρόσβαση σε νέες λειτουργίες, όπως ένας δημιουργός selfie με τεχνητή νοημοσύνη, με 3,99 δολάρια το μήνα.

Το Snapchat+, το συνδρομητικό προϊόν, αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης αλλαγής στρατηγικής που έκανε η εταιρεία πέρυσι για να βοηθήσει στη δημιουργία νέων ευκαιριών κερδοφορίας. Η προσθήκη μιας επί πληρωμή επιλογής για την εφαρμογή ανταλλαγής βίντεο ήταν μια αξιοσημείωτη κίνηση σε μια βιομηχανία κοινωνικών μέσων όπου οι εφαρμογές ήταν ιστορικά δωρεάν. Το στοίχημα της Snap φαίνεται να αποδίδει, με τον αριθμό συνδρομητών να σημειώνει άλμα έναντι των 3 εκατομμυρίων που ανακοινώθηκε τον Απρίλιο.

Η Snap έχει κυκλοφορήσει μια σειρά από αποκλειστικά χαρακτηριστικά για τους συνδρομητές. Ορισμένες βελτιώνουν την καθημερινή εμπειρία του Snapchat, όπως προσαρμοσμένες ταπετσαρίες για συνομιλίες με φίλους ή η δυνατότητα να καρφιτσώσετε μια συνομιλία στην κορυφή των εισερχομένων για εύκολη πρόσβαση.
«Είδαμε με το Snapchat+ ότι οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν», δήλωσε σε συνέντευξή του ο Jack Brody, αντιπρόεδρος προϊόντος της Snap. «Είναι ενθουσιασμένοι για να λάβουν πρώιμη πρόσβαση σε πειραματικές, αποκλειστικές λειτουργίες και όσο περισσότερα φέρνουμε στο τραπέζι, τόσο πιο πιθανό είναι να ισχύει αυτό», μεταδίδει το Bloomberg.

Με περίπου 4 δολάρια το μήνα, 5 εκατομμύρια χρήστες θα αποφέρουν περίπου 240 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Η Snap ανέφερε συνολικά έσοδα 4,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων πέρυσι και έχει περίπου 750 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες. Αν και μικρά σε σύγκριση με τις ετήσιες πωλήσεις της εταιρείας, τα χρήματα που παράγονται από τη συνδρομητική υπηρεσία μπορούν να βοηθήσουν στην αντιστάθμιση των επενδύσεων σε νέα χαρακτηριστικά – ιδιαίτερα σε τομείς όπως τα εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.

Το Snapchat+ ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2022, αφού ο ευρύτερος κλάδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης άρχισε να προσπαθεί να καταπολεμήσει την επιβράδυνση των διαφημιστικών εσόδων. Εν μέσω περικοπών θέσεων εργασίας και μιας εταιρικής στροφής προς την προτεραιότητα νέων ευκαιριών δημιουργίας εσόδων, τεχνητής νοημοσύνης και τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας, η Snap έθεσε σε λειτουργία την επί πληρωμή προσφορά.

Διαβάστε ακόμη

ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Στην αφετηρία φωτοβολταϊκά έργα 550 MW – Τι είπε η διοίκηση στους αναλυτές

Γιατί οι μετοχές πέφτουν… παντού – Το «μάρμαρο» των υψηλών επιτοκίων και οι εκροές ρεκόρ

Έκδοση 6μηνων εντόκων γραμματίων με δικαίωμα συμμετοχής σε φυσικά πρόσωπα

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version