Το νέο κλαμπ που θα ανοίξει το Harrods στην Κίνα θα είναι το πρώτο του είδους του εκτός του Ηνωμένου Βασιλείου και θα απευθύνεται σε εξαιρετικά πλούσιους πελάτες. Το κλαμπ θα έχει ονομασία «The Residence» και, θα ανοίξει στα τέλη του τρέχοντος έτους στον δεύτερο όροφο του Cha House, ενός κεντρικού κτιρίου πολιτιστικής κληρονομιάς της Σαγκάης, όπου ήδη βρίσκονται μια αίθουσα τσαγιού και ένα μπαρ του Harrods, τα οποία είναι ανοιχτά για το κοινό. Το πρώτο εστιατόριο του Βρετανού διάσημου σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ στην κινεζική πρωτεύουσα του χρηματοπιστωτικού και λιανικού εμπορίου θα στεγάζεται μέσα στο κλαμπ, όπου οι ετήσιες συνδρομές θα ξεκινούν από 150.000 γιουάν (21.000 δολάρια), σύμφωνα με το Bloomberg.
Τα μέλη της κατοικίας θα μπορούν επίσης να συλλέγουν σπάνια μπουκάλια αλκοόλ μέσω της συνεργασίας του Harrods με την κορυφαία σκωτσέζικη εταιρεία ουίσκι Edrington Group και θα έχουν πρόσβαση στις παγκόσμιες υπηρεσίες concierge του καταστήματος. Η λέσχη θα δέχεται αρχικά 250 μέλη.
«Οι Κινέζοι πελάτες συνεισέφεραν το 16% των πωλήσεων του Harrods πέρυσι», δήλωσε ο Μάικλ Γουόρντ, διευθύνων σύμβουλος του Harrods στο Bloomberg σε συνέντευξή του. «Οι Κινέζοι αγοραστές πολυτελών ειδών που ξόδευαν κυρίως στο εξωτερικό πριν από τον Covid έχουν αρχίσει να στρέφονται προς τα μέσα μετά την πανδημία, καθώς η γκάμα των εγχώριων προσφορών αυξάνεται και οι τιμές αυξάνονται σε όλο τον κόσμο – εμποδίζοντας τον ενθουσιασμό τους να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους».
«Πάντα γνωρίζαμε ότι τα ψώνια θα επέστρεφαν στην Κίνα», δήλωσε ο Γουόρντ. «Θέλουμε να έχουμε μια βάση για να μπορέσουμε να διατηρήσουμε αυτή τη σχέση, καθώς έχουμε πραγματικά σπουδαίους πελάτες στην Κίνα».
Οι Κινέζοι καταναλωτές συγκαταλέγονται μεταξύ των καταναλωτών με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως, αντιπροσωπεύοντας περίπου το ένα πέμπτο της παγκόσμιας αγοράς πολυτελείας αξίας 325,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της PwC. Καθώς ψωνίζουν όλο και περισσότερο στην ηπειρωτική χώρα, οι κορυφαίες παγκόσμιες μάρκες επεκτείνουν τα εγχώρια αποτυπώματά τους.
Ο κολοσσός πολυτελείας LVMH μεταφέρει πόρους από το Χονγκ Κονγκ για να επικεντρωθεί στην ηπειρωτική Κίνα, ενώ η Hermes ανοίγει νέα καταστήματα ή αναβαθμίζει τα υπάρχοντα. Η διαδικτυακή εταιρεία λιανικής πώλησης ειδών πολυτελείας Mytheresa δημιούργησε το πρώτο της ασιατικό γραφείο στη Σαγκάη το περασμένο καλοκαίρι για να παρέχει επιτόπιες υπηρεσίες προσωπικών αγορών για να εξυπηρετήσει τους ντόπιους που δεν μπορούσαν να επισκεφθούν υπερπόντιους κόμβους πολυτελείας καθώς ο Covid έκλεισε τα κινεζικά σύνορα.
Οι Κινέζοι προτιμούν τις αγορές πολυτελείας στο σπίτι, όχι στο εξωτερικό, μετά τον Covid.
Παρόλα αυτά, οι προσφορές βασίζονται στους μεγάλους καταναλωτές που θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν αυτούς τους τρόπους παρά την αυξανόμενη οικονομική αβεβαιότητα στην Κίνα, καθώς η ανάκαμψη μετά την πανδημία χάνει τη δυναμική της και η ανεργία των νέων αυξάνεται.
Η οικονομία της Κίνας αναπτύχθηκε βραδύτερα από ό,τι αναμενόταν το δεύτερο τρίμηνο, όπως έδειξαν τα στοιχεία που δημοσίευσε η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία τη Δευτέρα, με ανησυχητικές ενδείξεις επιβράδυνσης των καταναλωτικών δαπανών και συνεχιζόμενο πόνο στην αγορά ακινήτων να προκαλούν εκκλήσεις για περισσότερη στήριξη από το Πεκίνο.
«Το Harrods εξυπηρετεί το κορυφαίο 1% του παγκόσμιου πλούτου», δήλωσε ο Γουόρντ. «Αν ήμουν στη μεσαία αγορά αυτή τη στιγμή, δεν θα το έκανα αυτό. Γνωρίζουμε όμως ότι ο πλούτος στην Κίνα θα αυξηθεί. Και θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε σε αυτές τις σχέσεις με την κορυφή της κορυφής».
Διαβάστε ακόμη:
Ξενοδόχοι Ρόδου: «Πλήρως λειτουργικό το νησί, σύντομα διαθέσιμο το 100% των καταλυμάτων»
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ