search icon

Bloomberg

Τη λήξη του «τέλους δέσμευσης» αντιμετωπίζουν τράπεζες, εταιρείες τηλεφωνίας κι άλλοι πάροχοι στη Βρετανία

Ορισμένοι πάροχοι στη Βρετανία επιβαρύνουν τους πελάτες με "τέλος δέσμευσης"

Οι πάροχοι στη Βρετανία στους τομείς της αποταμίευσης, των στεγαστικών δανείων, των ασφαλειών, των συμβολαίων κινητής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών υπηρεσιών επιβαρύνουν τους πελάτες με “τέλος δέσμευσης” ύψους περίπου 4 δισεκατομμυρίων λιρών (4.4 δισεκατομμύρια δολάρια) ετησίως, ανέφερε η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (ΑΑΑ).

Οι ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού, συμπεριλαμβανομένων των ηλικιωμένων και των ατόμων με χαμηλό εισόδημα, ενδέχεται να κινδυνεύουν περισσότερο από την υπερπληρωμή των βασικών χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών που προκύπτουν με την παραμονή στην ίδια τράπεζα ή ασφαλιστική εταιρεία για μεγάλο χρονικό διάστημα, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Αρχής της Βρετανίας σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Τετάρτη.

Η ΑΑΑ έλαβε το Σεπτέμβριο μια “υπερκαταγγελία” από την Citizens Advice σχετικά με πιθανό “τέλος δέσμευσης” για τους πελάτες σε πέντε τομείς, συμπεριλαμβανομένων των λογαριασμών ταμιευτηρίου, των υποθηκών και της ασφάλισης των νοικοκυριών, παρακινώντας για αναθεώρηση της συγκεκριμένης πρόβλεψης.

“Η δουλειά μας έχει αποκαλύψει μια σειρά προβλημάτων που αφήνουν τους ανθρώπους να νιώθουν ριγμένοι, εγκαταλελειμμένοι και απογοητευμένοι”, δήλωσε ο Andrea Coscelli, διευθύνων σύμβουλος της ΑΑΑ. “Δεν πρέπει να είναι συνεχώς “σε ένταση”, ξοδεύοντας ώρες στο να αναζητούν ή να διαπραγματεύονται μια καλή συμφωνία, σε μια προσπάθεια να μην παγιδευτούν σε συμβάσεις που δεν είναι κατάλληλες για εκείνους, ή να πέσουν θύματα αυξανόμενων τιμών.”

Η ΑΑΑ έκανε συστάσεις προς τις ρυθμιστικές Αρχές και την κυβέρνηση για να βοηθήσει να σταματήσει η συγκεκριμένη πρακτική.

Exit mobile version