search icon

Bloomberg

Tesco: Η μάχη για το νέο λογότυπο της Clubcard μετά την ήττα από τα Lidl

Η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας κατέθεσε τον Απρίλιο αίτηση εμπορικού σήματος

Η Tesco προσπαθεί να κατοχυρώσει ένα νέο λογότυπο για το πρόγραμμα επιβράβευσης Clubcard, αφού έχασε μια την έφεση που έλεγε ότι ο προηγούμενος σχεδιασμός της ήταν παραπλανητικά παρόμοιος με το εμπορικό σήμα του αντίπαλου σούπερ μάρκετ Lidl.

Η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας κατέθεσε τον Απρίλιο αίτηση εμπορικού σήματος στο βρετανικό Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας, έχοντας αποτύχει τον Μάρτιο να ανατρέψει την περσινή δικαστική απόφαση.

Η Lidl υποστήριξε με επιτυχία ότι το λογότυπο της Clubcard – που περιλαμβάνει έναν κίτρινο κύκλο σε μπλε φόντο – παραβίαζε τα πνευματικά του δικαιώματα, τα οποία έδιναν στους αγοραστές την εντύπωση εκπτωτικών τιμών.

Η Tesco κατέθεσε τον Απρίλιο δύο σχέδια που χρησιμοποιούν ένα κίτρινο ορθογώνιο πάνω σε ένα μπλε ορθογώνιο και περιέχουν τις λέξεις «Clubcard Price» ή «Clubcard Prices».

Η Tesco αναμένει την απόφαση σχετικά με την αίτηση για το εμπορικό σήμα της. Το νέο λογότυπο της Clubcard χρησιμοποιείται ήδη στα καταστήματά της και στο διαδίκτυο.

Συνήθως χρειάζονται τρεις με τέσσερις μήνες για να χορηγηθεί ένα εμπορικό σήμα, σύμφωνα με το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας.

Εκπρόσωπος της Tesco αρνήθηκε να σχολιάσει την αίτηση.

Περισσότερα από 22 εκατομμύρια βρετανικά νοικοκυριά διαθέτουν Clubcard, σύμφωνα με την Tesco, αφού η κρίση του κόστους ζωής έπεισε τους αγοραστές να αναζητήσουν χαμηλότερες τιμές. Σχεδόν τα τρία τέταρτα των αγοραστών στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι χρήστες της Clubcard, ενώ μόνο οι μισοί χρησιμοποιούν την κάρτα Nectar της Sainsbury, σύμφωνα με έρευνα της ομάδας καταναλωτών Which? τον Ιούνιο, όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Η αρχή πνευματικής ιδιοκτησίας απέρριψε την αίτηση που υπέβαλε η Tesco το 2011 για την κατοχύρωση του εμπορικού σήματος «Clubcard», υποστηρίζοντας ότι η λέξη από μόνη της «στερείται διακριτικού χαρακτήρα» και «χρησιμοποιείται συνήθως από τρίτους».

Η Lidl κερδίζει μερίδιο αγοράς έναντι των παραδοσιακών βρετανικών σούπερ μάρκετ με τις φθηνές τιμές της. Οι πωλήσεις ττης αυξήθηκαν κατά 7,8% τις 12 εβδομάδες έως τις 4 Αυγούστου, ξεπερνώντας την αύξηση της Tesco κατά 4,9%, σύμφωνα με την ανάλυση της εταιρείας ερευνών Kantar. Το μερίδιο αγοράς της έχει σκαρφαλώσει πάνω από το 8%, καθώς μειώνει τη διαφορά από την ιδιωτική Morrisons που ανήκει σε μετοχές.

Διαβάστε ακόμη 

Πάουελ στο Τζάκσον Χολ: Έφτασε η ώρα για τη μείωση των επιτοκίων

Eurostat: Πόσους πυροσβέστες έχει η Ελλάδα – Οι δαπάνες για πυροπροστασία (γραφήματα)

CVC και DSV κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές για την μονάδα logistics της Deutsche Bahn – Την αποτιμούν σε 14 δισ. ευρώ

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version