search icon

Bloomberg

Temu: Πώς ξεπέρασε το EBay στους σταθερούς πελάτες

Έρευνα του Απριλίου σε 1.000 καταναλωτές διαπίστωσε ότι το 34% των ερωτηθέντων αγοράζει κάτι από την Temu τουλάχιστον μία φορά το μήνα, ξεπερνώντας το 29% του eBay

Λιγότερο από δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο της στις ΗΠΑ, η κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Temu προσελκύει περισσότερους επαναλαμβανόμενους αγοραστές από την eBay, πρωτοπόρο του ηλεκτρονικού εμπορίου που υπάρχει εδώ και σχεδόν τρεις δεκαετίες.

Μια έρευνα του Απριλίου σε 1.000 καταναλωτές διαπίστωσε ότι το 34% των ερωτηθέντων αγοράζει κάτι από την Temu τουλάχιστον μία φορά το μήνα, ξεπερνώντας το 29% του eBay. Η Amazon.com παραμένει ο ξεχωριστός ηγέτης, με περισσότερους από τρεις στους τέσσερις ερωτηθέντες να δηλώνουν ότι ψωνίζουν από εκεί τουλάχιστον μία φορά το μήνα, σύμφωνα με την εταιρεία διαδικτυακού μάρκετινγκ Omnisend με έδρα το Λονδίνο, η οποία διεξήγαγε την έρευνα.

Η Temu, τμήμα της PDD Holdings, διαφημίζει και κάνει μεγάλες εκπτώσεις για να προσελκύσει πελάτες, οι οποίοι παραγγέλνουν προϊόντα απευθείας από την Κίνα και συνήθως περιμένουν μια εβδομάδα ή και περισσότερο για να τα παραλάβουν. Η εταιρεία έχει προβάλει δύο διαφημίσεις Super Bowl με το σλόγκαν «Ψωνίστε σαν δισεκατομμυριούχος» και είναι πανταχού παρούσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η κατασπατάληση χρημάτων για ακριβό μάρκετινγκ και εκπτώσεις που καταβροχθίζουν το κέρδος είναι μια συνηθισμένη και ριψοκίνδυνη στρατηγική νεοφυών επιχειρήσεων. Το κλειδί για μακροζωία είναι να πείσεις τους πελάτες που έρχονται για πρώτη φορά να γίνουν πιστοί αγοραστές – και η Temu, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, φαίνεται να έχει σπάσει τον κώδικα.

«Αυτό δείχνει πώς το επιθετικό μάρκετινγκ της Temu – όπως οι διαφημίσεις Super Bowl και οι καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – αποδίδει», δήλωσε ο Greg Zakowicz, ανώτερος εμπειρογνώμονας ηλεκτρονικού εμπορίου στην Omnisend, η οποία διεξήγαγε την έρευνα για να συγκρίνει το αίσθημα για τις κατεστημένες επιχειρήσεις όπως η Amazon και η Walmart Inc. με τις αντιλήψεις για τις κινεζικές νεοεισερχόμενες επιχειρήσεις όπως η Temu και η Shein. Το περιθώριο σφάλματος ήταν συν ή πλην 3 ποσοστιαίες μονάδες.

Η μεταπανδημική άνοδος των τιμών προκάλεσε ορισμένες σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, καθιστώντας την κατάλληλη στιγμή για να πάρουμε το σφυγμό. Μόλις το 2022, περισσότερες από τις μισές αγορές στις ΗΠΑ ξεκινούσαν από διαδικτυακές αγορές όπως η Amazon, σύμφωνα με ετήσια έρευνα της EMarketer. Πέρυσι, μόνο το 40% των ταξιδιών για ψώνια ξεκινούσαν από εκεί. Σχεδόν το 30% των αγοραστών ξεκίνησαν τις αγορές τους από μηχανές αναζήτησης όπως της Google, από 25% το προηγούμενο έτος.

Η στροφή προς τις μηχανές αναζήτησης δείχνει πως οι διψασμένοι για προσφορές αγοραστές θέλουν να περιηγηθούν σε πολλούς ιστότοπους και πλατφόρμες λιανικής πώλησης για να συγκρίνουν τις τιμές, ανοίγοντας μια ευκαιρία για τις νεοσύστατες εκπτωτικές επιχειρήσεις.

Σε δήλωσή του, ένας εκπρόσωπος της Temu δήλωσε: «Η Temu είναι μια εταιρεία, η οποία μπορεί να είναι η πρώτη που θα μπορούσε να προσφέρει υπηρεσίες σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα των πωλήσεων: «Μας ενθαρρύνει το γεγονός ότι το μοντέλο της Temu απευθείας από το εργοστάσιο εμπιστεύονται οι Αμερικανοί καταναλωτές για προσιτά προϊόντα» και πρόσθεσε ότι η εταιρεία πραγματοποιεί επιτόπιους ελέγχους και άλλα μέτρα για την αντιμετώπιση ζητημάτων ποιότητας. Εκπρόσωπος της Amazon δήλωσε ότι η εταιρεία καινοτομεί συνεχώς «για να προσφέρει την καλύτερη επιλογή, αξία και ευκολία, με χαμηλές τιμές και φανταστικές προσφορές, γρήγορη παράδοση και μια σειρά από συναρπαστικά οφέλη για τα μέλη της Prime», προσθέτοντας ότι για επτά συνεχόμενα χρόνια η Amazon προσέφερε «τις χαμηλότερες τιμές μεταξύ όλων των μεγάλων λιανοπωλητών των ΗΠΑ», σύμφωνα με ανεξάρτητη μελέτη. Η EBay δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό, όπως γράφει το Bloomberg.

Η Omnisend ζήτησε επίσης από τους ερωτηθέντες να κατατάξουν τις πηγές δυσαρέσκειας με κάθε αγορά, με επιλογές όπως οι τιμές, η κακή ποιότητα των προϊόντων και οι μεγάλοι χρόνοι παράδοσης. Υπήρξαν έντονες αντιθέσεις μεταξύ της Amazon, η οποία βαθμολογήθηκε άσχημα για τις τιμές, και των νέων εκπτωτικών εταιρειών όπως η Temu, οι οποίες βαθμολογήθηκαν για την ποιότητα των προϊόντων και την ταχύτητα παράδοσης.

Η τιμολόγηση ήταν η κύρια πηγή δυσαρέσκειας των καταναλωτών με την Amazon, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι προσφορές – και όχι η ταχεία παράδοση – έχουν γίνει μεγαλύτερη προτεραιότητα για ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών που πλήττονται από τον πληθωρισμό. Αυτό θα μπορούσε να είναι ανησυχητικά νέα για μια εταιρεία που έχει δαπανήσει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια για να εξασφαλίσει ότι οι πελάτες παραλαμβάνουν πολλά προϊόντα σε δύο ημέρες ή λιγότερο.

Διαβάστε ακόμη 

ΕΚΤ: Ο γρίφος της νέας μείωσης επιτοκίων – Γιατί οι κεντρικοί τραπεζίτες είναι επιφυλακτικοί

Καταρρέουν τα γαλλικά ομόλογα – Σε υψηλό 8 μηνών το spread

Δήμος Αθηναίων: Kλειστά λόγω καύσωνα δημοτικά και νηπιαγωγεία

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version