search icon

Bloomberg

Τακτικές εντυπωσιασμού από τα ισπανικά κόμματα λίγες ημέρες πριν τις εκλογές

Τα ισπανικά κόμματα προσπαθούν να κρατήσουν το ενδιαφέρον των ψηφοφόρων για τις δεύτερες εκλογές της χώρας σε λιγότερο από ένα χρόνο, μετά από την αποτυχία σύστασης κυβέρνησης.

Το κόμμα Podemos δημιούργησε ένα φυλλάδιο σε στυλ καταλόγου ΙΚΕΑ για τις επερχόμενες ισπανικές εκλογές της Κυριακής. Το κόμμα προσπαθεί να κερδίσει μεγαλύτερους σε ηλικία και κοινωνική τάξη ψηφοφόρους για να εδραιώσει τη δεύτερη θέση της. Οι πολιτικές για τις κοινωνικές λειτουργίες παρουσιάζονται στον τομέα με… την “Κουζίνα”, το μεταναστευτικό και τα ακίνητα παρουσιάζονται στο “Υπνοδωμάτιο”, ενώ η αναδιάρθρωση του χρέους του 1,1 τρισ. ευρώ βρίσκεται στο “Γραφείο”.

Τα ισπανικά κόμματα προσπαθούν να κρατήσουν το ενδιαφέρον των ψηφοφόρων για τις δεύτερες εκλογές της χώρας σε λιγότερο από ένα χρόνο, μετά από την αποτυχία σύστασης κυβέρνησης.

Ο πιο πρόσφατος γύρος προεκλογικής καμπάνιας χαρακτηρίζεται από κόλπα εντυπωσιασμού. Το κόμμα του Mariano Rajoy κυκλοφόρησε ένα latin merengue remix του ύμνου του κόμματος, οι Ciudadanos φόρεσαν τη φανέλα της εθνικής Ισπανίας και… βόλταραν στην πόλη της Βαρκελώνης (κάτι που προκάλεσε αντιδράσεις), και οι ηγέτες και των τεσσάρων κομμάτων έχουν παραστεί σε συνεντεύξεις με ερωτήσεις παιδιών στην τηλεόραση.

Exit mobile version