Mετά από περίπου δύο χρόνια αναμονής, η μεγάλη ημέρα έφτασε για τη Nintendo και το πρώτο της mobile game: Super Mario Run.
Το λανσάρισμα του παιχνιδιού για τις συσκευές Apple είναι το πρώτο μεγάλο τεστ για το τί μπορεί να κάνει η ιαπωνική εταιρεία μετά από χρόνια απουσία της από την αναπτυσσόμενη αγορά των mobile games. Aν και η Nintendo έδειξε πως μπορεί να τα καταφέρει, μέσω του πασίγνωστου Pokemon Go της εταιρείας Niantic, το τεχνολογικό πόνημα δεν ήταν αυτό καθεαυτό δημιουργία των Ιαπώνων.
Από την άλλη, το Super Mario Run, το οποίο δημιουργήθηκε κυρίως από τη Nintendo, με μερική βοήθεια από τη DeNA Co., είναι το βασικό προϊόν στο οποίο θα βασιστεί η εταιρεία για τη δυναμική της είσοδο στο mobile gaming. Αν και η αρχική ανακοίνωση προσέθεσε 20 δισ. δολάρια αξίας κεφαλαιοποίησης στην εταιρεία, μερικοί βλέπουν ήδη κάποια προβλήματα στο τελικό προϊόν. Ο αναλυτής David Gibson, για παράδειγμα, δε συμφωνεί με το γεγονός πως το παιχνίδι χρειάζεται σύνδεση στο διαδίκτυο, αλλά και τα 10 δολάρια πληρωμή για το… ξεκλείδωμα των πιο προχωρημένων επιπέδων.
Δύο άλλα προβλήματα που μπορεί να αποδειχθούν μοιραία είναι και το γεγονός πως το παιχνίδι δε θα λανσαριστεί στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά apps παγκοσμίως, ενώ η επιλογή της Nintendo να το εκδώσει πρώτα σε συσκευές Apple μπορεί να αποξενώσει τους χρήστες των συσκευών Android, οι οποίοι αποτελούν τα 2/3 των χρηστών smartphones παγκοσμίως.