Πραγματοποιήθηκε και φέτος το Super Bowl, ο πιο εντυπωσιακός αγώνας που λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο, στα πλαίσια του πρωταθλήματος του αμερικανικού ποδοσφαίρου.

Δεκάδες Αμερικανοί celebrities από το χώρο του θεάματος, του αθλητισμού και όχι μόνο, παρευρέθηκαν από κοντά στο φετινό φαντασμαγορικό τελικό.

Παραδοσιακά, η διοργάνωση καταγράφει ρεκόρ τηλεθέασης κάθε χρόνο. Σημειώνεται μάλιστα, πως το Super Bowl είναι πρώτο σε τηλεθέαση κάθε χρόνο στις ΗΠΑ και δεύτερο παγκοσμίως πίσω από τον τελικό του UEFA Champions League.

Πολλές είναι για το λόγο αυτό, οι γνωστές επιχειρήσεις που αγοράζουν τηλεοπτικό χρόνο για να προβληθεί η διαφήμισή τους στο ημίχρονο του αγώνα. Διαφημιστικές εταιρείες βάζουν τα δυνατά τους για να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα καθώς και διαφημιστικά σποτ που θα μείνουν αξέχαστα στο κοινό.   

Στο ημίχρονο του φετινού 56ο ετήσιου τελικού του NFL, προβλήθηκαν τρέιλερ από ταινίες και σειρές καθώς και διαφημίσεις μεγάλων εταιρειών στις οποίες πρωταγωνιστούν πολλοί Αμερικανοί celebrities. Αξίζει να σημειωθεί πως φέτος αρκετές ήταν και εταιρείες κρυπτονομισμάτων που κατάφεραν να αγοράσουν λίγο τηλεοπτικό χρόνο προκειμένου να παρουσιάσουν τις διαφημίσεις τους κατά τη διάρκεια του ημιχρόνου του τελικού του Super Bowl. Μεταξύ αυτών, οι Coinbase Global, FTX, eToro and Crypto.com.

Οι διαφημίσεις που ξεχώρισαν

Hellman’s Mayo

Στο διαφημιστικό σποτ της διάσημης εταιρείας εμφανίζεται ο αθλητής Jared Mayo, να κάνει ό,τι μπορεί προκειμένου να συμβάλλει στην εξαφάνιση του φαινομένου της «σπατάλης φαγητού».

Ο διάσημος αθλητής – σαν άλλοτε παίκτης του ράγκμπι – προσπαθεί με να αποτρέψει τα άτομα από το να πετάξουν στα σκουπίδια φαγητό τους. Τους προτείνει μάλιστα, με τα υπολείμματα αυτά να δημιουργήσουν ευφάνταστα πιάτα με τη βοήθεια της γνωστής μαγιονέζας. Σύνθημά του «make taste not waste». Τα πράγματα γίνονται ακόμη, πιο περίπλοκα ωστόσο, όταν εμφανίζεται ο πολυσυζητημένος νεαρός ηθοποιός Πιτ Ντέιβιντσον και νέος σύντροφος της Κιμ Καρντάσιαν.

 

Nissan

Η Nissan Motor Co. επέστρεψε στον τελικό της διοργάνωσης έπειτα από επτά ολόκληρα χρόνια απουσίας με ένα σποτ στο οποίο πρωταγωνιστεί ο βραβευμένος με Emmy ηθοποιός και δημιουργός του “Schitt’s Creek” Γιουτζίν Λέβι, η Πρέσβειρα της Nissan, Μπρι Λάρσον καθώς και η Κάθριν Ο’ Χάρα.

Amazon

Η Σκάρλετ Τζοχάνσον και ο Κόλιν Τζοστ φαντάζονται πως θα ήταν ο γάμος τους, αν το έξυπνο ηχείο της Amazon, η Alexa μπορούσε να διαβάσει το μυαλό τους αντί να προβλέπει γενικά τις ανάγκες τους, όπως ακριβώς, συμβαίνει δηλαδή μέχρι τώρα. Το σίγουρο είναι ότι η Alexa θα έβαζε το ζευγάρι σε … μεγάλους μπελάδες.

Kia

Αυτή ήταν 13η εμφάνισή της γνωστής εταιρείας αυτοκινήτων σε τελικό Super Bowl. Η Kia παρουσίασε σε εκατομμύρια τηλεθεατές το ηλεκτρικό Kia EV6 crossover SUV i. Ένα ρομπότ – σκύλος παρακολουθεί έναν άνδρα να φορτίζει το όχημά του, το οποίο ερωτεύεται και τότε ξεκινά ένα κυνηγητό με αίσιο τέλος.

Crytpo.com

Το Crypto.com με έδρα τη Σιγκαπούρη, ένα ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων, παρουσίασε την πρώτη του διαφήμιση στην εντυπωσιακή βραδιά του Super Bowl. Στη διαφήμιση βλέπουμε τον διάσημο μπασκετμπολίστα Λεμπρόν Τζέιμς να συνομιλεί με τον 19χρονο εαυτό του ο οποίος τον ρωτάει «είναι μεγάλη η πίεση; Είμαι έτοιμος;» με τον σημερινό Τζέιμς να απαντάει: «Δεν μπορώ να σου τα πω όλα. Αλλά αν θες να γράψεις ιστορία, πρέπει να παίρνεις εσύ τις αποφάσεις».

BMW

Μία ακόμη διαφήμιση η οποία τράβηξε τα βλέμματα ήταν φυσικά, αυτή της BMW η οποία είχε άρωμα Ελλάδας. Η αυτοκινητοβιομηχανία BMW επέλεξε τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και την εντυπωσιακή Σάλμα Χάγιεκ, ως τον Δία και την Ήρα (οι ρόλοι τους στην επερχόμενη ταινία «Zeus»), για να διαφημίσουν το νέο της iX ηλεκτροκίνητο μοντέλο αυτοκινήτου με τη σφραγίδα της εταιρείας.

To Facebook … Meta

H Meta εκμεταλλεύτηκε το SuperBowl για να διαφημίσει την πρόσφατη αλλαγή της επωνυμίας της γνωστής εταιρείας. Δύο φίλοι, οι οποίοι είχαν χαθεί και συναντήθηκαν ξανά με τη βοήθεια των Quest 2 και Horizon Worlds.

 

 

Διαβάστε ακόμα:

Ουκρανική κρίση: Οι συνέπειες για την παγκόσμια οικονομία – Τι προβλέπουν οι αναλυτές για πετρέλαιο και πληθωρισμό

Brown Ηotels: Ντεμπούτο για τα πρώτα resorts των Ισραηλινών εκτός Αθηνών σε τρεις προορισμούς (pics)

Ηλεκτροκίνηση: Πώς θα προκαλέσει «μαύρη τρύπα» 4,2 δισ. ευρώ στην Ελλάδα