search icon

Bloomberg

Stellantis: Τερματίζει την τηλεργασία μετά τον διοικητικό ανασχηματισμό

Η κατασκευάστρια εταιρεία Jeep και Fiat ζητά από τους υπαλλήλους να βρίσκονται στα γραφεία τουλάχιστον τρεις ημέρες την εβδομάδα - Αντιδρούν τα εργατικά συνδικάτα

Η Stellantis επαναφέρει τους υπαλλήλους της στο γραφείο, ανακαλώντας την πολιτική της εργασίας από το σπίτι (τηλεργασία), μετά την προειδοποίηση για τα κέρδη που προκάλεσε τον ανασχηματισμό της ανώτατης διοίκησης της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η κατασκευάστρια εταιρεία Jeep και Fiat θέλει τώρα το προσωπικό της να βρίσκεται στο γραφείο τρεις ημέρες την εβδομάδα κατά μέσο όρο – μια σημαντική αλλαγή από την προηγούμενη πολιτική της για εξ αποστάσεως εργασία σε ποσοστό 70%. Η Stellantis θα αναμορφώσει τους χώρους εργασίας για να καλωσορίσει τους εργαζόμενους πίσω, δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού Xavier Chereau σε συνέντευξή του στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι.

«Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και επαναπροσδιορίζουμε», δήλωσε ο Chereau. «Αν υπάρχει ένα δύσκολο έργο που χρειάζεται προσοχή, τότε είναι όλη την εβδομάδα στο γραφείο».

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, είχε υποστηρίξει την εξ αποστάσεως εργασία την περίοδο της πανδημίας και στην πορεία μείωσε δραστικά τους χώρους γραφείων και πούλησε ακίνητα περιουσιακά στοιχεία για να μειώσει το κόστος. Τα εργατικά συνδικάτα έχουν επικρίνει την επιστροφή στα γραφεία, λέγοντας ότι οι εργαζόμενοι συχνά ενθαρρύνονται να μένουν μακριά όσο το δυνατόν περισσότερο.

Traders και αναλυτές εξετάζουν εξονυχιστικά τη στρατηγική του διευθύνοντος συμβούλου μετά τις χαμηλές πωλήσεις, τα προβλήματα ποιότητας και τις καθυστερήσεις στην εισαγωγή βασικών νέων μοντέλων που κατέληξαν σε μια σημαντική προειδοποίηση για τα κέρδη τον περασμένο μήνα. Ο Ταβάρες έχει δώσει έκτοτε έναν προκλητικό τόνο, υποσχόμενος διορθώσεις στη βασική αγορά των ΗΠΑ και αποπέμποντας στελέχη, συμπεριλαμβανομένου του οικονομικού του διευθυντή, σύμφωνα με το Bloomberg.
«Δεδομένης της κατάστασης που επικρατεί σήμερα, αισθάνομαι την ανάγκη να βρίσκομαι πιο συχνά με τις ομάδες μου, για να καθησυχάσω, να επικοινωνήσω, να βοηθήσω να κατανοήσουμε τα πράγματα», δήλωσε ο Chereau.

Η Tesla ήταν από τις πρώτες αυτοκινητοβιομηχανίες που τερμάτισαν την εξ αποστάσεως εργασία, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Έλον Μασκ να προειδοποιεί το προσωπικό στα τέλη Μαΐου 2022 να επιστρέψει στο γραφείο ή να εργαστεί αλλού. Η General Motors ζήτησε από τους υπαλλήλους να επιστρέφουν τρεις ημέρες την εβδομάδα τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, αλλά δεν εφάρμοσε την πολιτική μέχρι το 2023 μετά από αντιδράσεις των εργαζομένων.

Οι εργαζόμενοι της Renault SA εργάζονται από το σπίτι δύο ή τρεις ημέρες την εβδομάδα κατά μέσο όρο και η απομακρυσμένη εργασία είναι ένα από τα θέματα που συζητούνται επί του παρόντος με τα εργατικά συνδικάτα, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας την Τρίτη.

Νωρίτερα φέτος, η Stellantis ζήτησε ήδη από τους μηχανικούς αυτοκινήτων να εργάζονται περισσότερες ημέρες από το γραφείο. Η εταιρεία διευρύνει τώρα το πεδίο εφαρμογής για να συμπεριλάβει όλες τις ομάδες έρευνας και ανάπτυξης και διάφορους άλλους ρόλους, δήλωσε ο Chereau.

Το στέλεχος ανέφερε μια τοποθεσία στο προάστιο Poissy του Παρισιού ως παράδειγμα της νέας εστίασης. Έχει αναμορφωθεί ώστε να έχει χώρο για περίπου 9.000 υπαλλήλους μέσω ανοιχτών χώρων και μικρότερου ποσοστού ιδιωτικών δωματίων αντί για γραφεία με κλειστές πόρτες. Η ώθηση θα επεκταθεί στην Ιταλία, τη Γερμανία και τις ΗΠΑ.

Τα συνδικάτα έχουν διαμαρτυρηθεί για τις επανειλημμένες προσπάθειες εξάλειψης θέσεων εργασίας σε χώρες υψηλού κόστους, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, μια κίνηση που, όπως λένε, έχει κάμψει το ηθικό και έχει οδηγήσει στην απώλεια βασικών ταλέντων. Τον περασμένο μήνα, η Stellantis προσκάλεσε τους εργαζόμενους στο Poissy να συναντήσουν τους υπεύθυνους προσλήψεων για εταιρείες όπως η γαλλική εταιρεία κοινής ωφέλειας Engie SA και η εταιρεία κατασκευής εξοπλισμού αεροσκαφών Safran SA.

Παρόλα αυτά, ο Chereau δήλωσε ότι ο κύριος στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είναι να διώξει τους εργαζόμενους, αλλά να τους επανεκπαιδεύσει για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η εταιρεία θα δαπανήσει φέτος 144 εκατ. ευρώ (157 εκατ. δολάρια) για την επανεκπαίδευση των εργαζομένων.

«Η εσωτερική κινητικότητα είναι αυτό που έχω περισσότερο στο μυαλό μου», δήλωσε.

Διαβάστε ακόμη

Ευρωπαϊκές τράπεζες: Η θετική έκπληξη της Ελλάδας (γραφήματα)

ΟΣΕ: Πράσινο φως στον ψηφιακό μετασχηματισμό ύψους €36 εκατ.

Praktiker Hellas: Αρνείται τις κατηγορίες περί παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version