Η ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία, Stellantis, προχώρησε σε επαναγορά μετοχών ύψους έως και 1,5 δισ. ευρώ (1,6 δισ. δολάρια) μετά την ανακοίνωση αποτελεσμάτων ρεκόρ για το σύνολο του έτους, χάρη στις ισχυρές τιμές, την πώληση αυτοκινήτων υψηλού περιθωρίου κέρδους, καθώς και τις θετικές συναλλαγματικές επιδράσεις.
Σύμφωνα με το Bloomberg, oι αγορές, μετά από παρόμοιες κινήσεις της Mercedes-Benz AG και της BMW AG, θα γίνουν μέχρι το τέλος του έτους, δήλωσε την Τετάρτη ο κατασκευαστής των SUV της Jeep και των αυτοκινήτων Peugeot. Η Stellantis δήλωσε επίσης ότι αναμένει άλλη μια χρονιά με διψήφιες αποδόσεις, ακόμη και καθώς η εταιρεία συνεχίζει να μάχεται με τις ελλείψεις ανταλλακτικών και τις προκλήσεις στα logistics.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξακολουθούν να παλεύουν να προμηθευτούν αρκετά ανταλλακτικά, με τα προβλήματα εφοδιαστικής να προστίθενται στη μάχη για την καθυστέρηση των παραδόσεων. Οι ελλείψεις οδηγών φορτηγών και τρένων κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου άφησαν χιλιάδες αυτοκίνητα κολλημένα στο εργοστάσιο της Stellantis στο Sochaux της ανατολικής Γαλλίας, με την ομότιμη Volkswagen AG να αναφέρει επίσης ότι οι διαταραχές την άφησαν με μια πληθώρα απούλητων οχημάτων.
Οι δυσκολίες στην παράδοση των οχημάτων στους αγοραστές αυτοκινήτων αυξάνουν τα ήδη μεγάλα βιβλία παραγγελιών των κατασκευαστών που λένε ότι θα αντισταθμίσουν την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας. Ενώ οι μειώσεις τιμών σε αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Tesla Inc. και η Ford Motor Co. στα EVs δεν προμηνύουν κάτι καλό για τους επόμενους μήνες, η ανταγωνίστρια της Stellantis, Renault SA, δήλωσε αυτό το μήνα ότι αναμένει αύξηση των αποδόσεων μετά την αναμόρφωση της προσφοράς των μοντέλων της.
Η Stellantis, η οποία ανακοίνωσε περιθώριο κέρδους 13% για το 2022 που ξεπέρασε τις προσδοκίες, δήλωσε ότι όλες οι περιοχές της αναπτύσσονται και σημειώνουν ρεκόρ κερδοφορίας, συμπεριλαμβανομένης της Ευρώπης. Οι αποδόσεις κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους μειώθηκαν σε σύγκριση με το πρώτο λόγω των εμπλοκών στην αλυσίδα εφοδιασμού.
Διαβάστε ακόμη
Οι τέσσερις καταλύτες που συντηρούν το τραπεζικό «ράλι» στο Χρηματιστήριο