Περισσότερα από 900 εκατ. δολάρια αναμένεται να αποφέρει στο Netflix, η παγκόσμια επιτυχία του Squid Game, ποσό κατά 40 φορές μεγαλύτερο από τα 21,4 εκατ. τα οποία πλήρωσε η εταιρεία για την παραγωγή της σειράς!
Το Squid Game ξεχωρίζει τόσο για τη δημοτικότητά του όσο και για το σχετικά χαμηλό κόστος. Η Νοτιοκορεάτικη σειρά απέφερε 891,1 εκατομμύρια δολάρια σε αξία, μια μέτρηση που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να αξιολογήσει την απόδοση μεμονωμένων σειρών. Η σειρά κόστισε μόλις 21,4 εκατομμύρια δολάρια – περίπου 2,4 εκατομμύρια δολάρια το επεισόδιο. Αυτά τα στοιχεία είναι μόνο για την πρώτη σεζόν και προέρχονται από ένα έγγραφο που περιγράφει λεπτομερώς τις μετρήσεις απόδοσης του Netflix για τη σειρά.
Η δημοφιλής εκπομπή της Νότιας Κορέας είναι μακράν η πιο επιτυχημένη τηλεοπτική εκπομπή του Netflix. Το Squid Game ξεπέρασε το Bridgerton στη μέτρηση 2 λεπτών του Netflix καθώς σχεδόν 132 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον δύο λεπτά του Squid Game τις πρώτες 23 ημέρες.
Το Netflix εκτιμά ότι το 89% των ατόμων που ξεκίνησαν την εκπομπή παρακολούθησαν τουλάχιστον 75 λεπτά (περισσότερα από ένα επεισόδια) και το 66% των θεατών, ή 87 εκατομμύρια άτομα, ολοκλήρωσαν τη σειρά τις πρώτες 23 ημέρες. Συνολικά, οι άνθρωποι έχουν ξοδέψει περισσότερες από 1,4 δισεκατομμύρια ώρες παρακολουθώντας την σειρά, η οποία δημιουργήθηκε από την Siren Pictures.
Διαβάστε ακόμη:
Εκλογές ΚΙΝΑΛ: Δεν κάνουν πίσω οι υποψήφιοι λόγω Παπανδρέου
Τι σηματοδοτεί το ράλι στις τιμές των τροφίμων και τι σημαίνει αυτό για τις αναδυόμενες αγορές