search icon

Bloomberg

Shein – Forever 21: Έκλεισε το deal για την αγορά των ΗΠΑ

Με την παρούσα συμφωνία σηματοδοτείται το επόμενο βήμα στην εξέλιξη της Shein πέρα από την πώληση ρούχων σε χαμηλές τιμές

Στ πλαίσιο επέκτασης των διαδικτυακών της προϊόντων και στην προσπάθειά της να εδραιώσει την παρουσία της σε καταστήματα στις ΗΠΑ, η Shein, εξαγόρασε μερίδιο στην αντίπαλη εταιρεία fast fashion Forever 21.

Με την παρούσα συμφωνία σηματοδοτείται το επόμενο βήμα στην εξέλιξη της Shein πέρα από την πώληση ρούχων σε χαμηλές τιμές.

Η εταιρεία λιανικής πώλησης με έδρα τη Σιγκαπούρη, η οποία πραγματοποιεί ήδη μεγάλο μέρος των πωλήσεών της στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, προσπαθεί να στραφεί σε μια αγορά τύπου Amazon, όπου οι πωλητές θα μπορούν να καταχωρούν τα δικά τους προϊόντα μαζί με εκείνα που κατασκευάζει η Shein.

Ειδικότερα, όπως  αναφέρει δημσοείευμα του Bloomberg, τα προϊόντα της Forever 21 θα είναι διαθέσιμα στους 150 εκατομμύρια διαδικτυακούς πελάτες της Shein.

H Shein, η οποία σύμφωνα με δημοσιεύματα εξετάζει το ενδεχόμενο να εισαχθεί στο χρηματιστήριο, θα έχει επίσης τη δυνατότητα να δοκιμάσει προσωπικές εμπειρίες αγορών σε καταστήματα Forever 21 στις ΗΠΑ. Η ασιατική εταιρεία λιανικής πώλησης έχει δημιουργήσει μια επιχείρηση αξίας 66 δισ. δολαρίων σχεδόν εξ ολοκλήρου μέσω διαδικτύου.

Το deal 

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Shein απέκτησε περίπου το ένα τρίτο της Sparc Group, στην οποία ανήκει η Forever 21 μέσω μιας κοινοπραξίας στην οποία συμμετέχουν η Authentic Brands Group και η Simon Property Group. Σε αντάλλαγμα, η Sparc απόκτησε μειοψηφικό μερίδιο στη Shein. Συγκεκριμένα οικονομικά στοιχεία δεν αποκαλύφθηκαν.

Πιο αναλυτικά, η Sparc παράγει και διανέμει προϊόντα για επτά από τις μάρκες της Authentic, οι οποίες εκτός από τη Forever 21 περιλαμβάνουν τις Aéropostale, Nautica, Lucky Brand, Brooks Brothers, Eddie Bauer και Reebok.

Η Shein, η οποία πωλεί ορισμένα από τα προϊόντα μόδας της για λιγότερο από 5 δολάρια, ανέβηκε γρήγορα στην κορυφή της αγοράς ενδυμάτων σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, εκτοπίζοντας μάρκες όπως η Forever 21 και η Charlotte Russe που ήταν δημοφιλείς στις αρχές της δεκαετίας του 2000.

Η εταιρεία λιανικής πώλησης, η οποία παράγει την πλειονότητα των προϊόντων της στην Κίνα, έχει βρεθεί αντιμέτωπη με έλεγχο στις ΗΠΑ, καθώς οι νομοθέτες αμφισβητούν την «αδιαφανή» αλυσίδα εφοδιασμού της και τη χρήση καταναγκαστικής εργασίας. Εντείνονται επίσης  και οι ανησυχείες σχετικά με την παραγωγή εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα λόγω του τεράστιου όγκου των ρούχων χαμηλού κόστους, συχνά κατασκευασμένων από πολυεστέρα, που παράγει ετησίως.

Η Forever 21, η οποία διέθετε 800 καταστήματα στο «πικ» της και βασιζόταν σε μια στρατηγική βασισμένη σε εμπορικά κέντρα, δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα, καθώς όλο και περισσότερες αγορές γίνονταν μέσω διαδικτύου.

Το 2020 εξαγοράστηκε από μια κοινοπραξία, συμπεριλαμβανομένων των Simon Property και Authentic. Η συνεργασία με τη Shein θα μπορούσε να είναι ένας τρόπος για να επεκτείνει την online εμβέλειά της και να φέρει το όνομά της μπροστά στους αγοραστές της γενιάς Z, οι οποίοι είναι οι πιο πιστοί πελάτες της Shein.

Διαβάστε ακόμη

Τεχνητή νοημοσύνη: Εταιρίες-κολοσσοί πληρώνουν έως και 900.000 δολάρια για να προσελκύσουν ταλέντα

ΟΑΚΑ: «Πράσινο φως» από το ΥΠΕΝ για το σχέδιο της «Στάδιο 2020» (pics)

Αλί Σαμπανσί: Οι σπουδές στο Tufts και το Columbia, η αυτοκρατορία του πατέρα του, ο έρωτας και το ατύχημα στη Λέρο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version