search icon

Bloomberg

Richard Mille: Το σύμβολο πλούτου και πρωτοτυπίας που άλλαξε τη βιομηχανία στα ρολόγια

Ένα ρολόι Richard Mille Co. θεωρείται ένα ισχυρό σύμβολο πλούτου για όποιον γνωρίζει αρκετά καλά την αγορά πολυτελών ρολογιών - Τα συγκεκριμένα αξεσουάρ έχουν καταφέρει να συνδυάσουν την πρωτοπορία, την αυθεντικότητα αλλά και την ανθεκτικότητα

Η εταιρεία Richard Mille κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά ρολογιών με την αναγνωρίσιμη πολυτέλειά της και τα υψηλά επίπεδα ποιότητας. Η γαλλική εταιρεία έχει καταφέρει να αναδιαμορφώσει το τοπίο στον κόσμο των πολυτελών ρολογιών, προσφέροντας κομψά και εξαιρετικά ανθεκτικά ρολόγια που αντέχουν στις απαιτήσεις αθλητών αλλά και.. πλούσιων επιχειρηματιών.

Πώς η Richard Mille κατάφερε να αναδειχθεί στον ηγέτη του χώρου

Η γαλλική εταιρεία παράγει μόλις, περίπου 5.300 ρολόγια ετησίως, τα οποία κοστίζουν κατά μέσο όρο 250.000 δολάρια, το καθένα. Σχεδιασμένα για να αντέχουν, είναι αυθεντικά, πρωτότυπα και κατασκευασμένα από υλικά υψηλής ποιότητας, όπως παραδείγματος χάρη, το τιτάνιο. Τα συγκεκριμένα ρολόγια τα φορούν από αθλητές σε αγώνες Formula 1 και τουρνουά γκολφ μέχρι και επισκέπτες σε γιοτ.

Σε λίγο περισσότερο από δύο δεκαετίες, ο Ρίτσαρντ Μιλ, κατάφερε να ξεπεράσει από το πουθενά τις έξι κορυφαίες μάρκες ρολογιών με βάση τις πωλήσεις, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 15% το 2022, στα 1,3 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (1,5 δισεκατομμύρια δολάρια), σύμφωνα με έκθεση της Morgan Stanley του 2023.

Συγκριτικά, η Audemars Piguet – εταιρεία η οποία ιδρύθηκε το 1875 – παράγει 50.000 ρολόγια ετησίως, με μέση τιμή 51.000 δολάρια το καθένα και με ετήσιες πωλήσεις 2,27 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2022, σύμφωνα με την έκθεση. «Ενώ η επωνυμία Richard Mille, η οποία ιδρύθηκε το 2001, δεν είχε κληρονομιά, οι ιδρυτές της είχαν ένα πολύ σαφές όραμα», αναφέρει η έκθεση της Morgan Stanley. «Η επιτυχία του τις τελευταίες δύο δεκαετίες δεν έχει αντίστοιχη στην ελβετική βιομηχανία ρολογιών», επισημαίνει.

Η Ιστορία του Ρίτσαρντ Μιλ

Ο συνιδρυτής του brand, Ρίτσαρντ Μιλ, ξεκίνησε την καριέρα του τη δεκαετία του 1970 στη γαλλική ωρολογοποιία Finhor. Έπειτα από χρόνια στην αγορά, θέλησε να φτιάξει κάτι δικό του, για να αντιμετωπίσει όσα δεν του άρεσαν στα συνηθισμένα ρολόγια. Ήθελε να δημιουργήσει κάτι που θα πήγαινε κόντρα στο status quo, όπως χαρακτηριστικά αποκαλύπτει ο Ρίτσαρντ Μιλ, γιος του Ρίτσαρντ και εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, σύμφωνα με το Bloomberg.

Ο Μιλ άντλησε την έμπνευσή του από την Formula 1 και συνέδεσε την ταυτότητα των ρολογιών του με τα σπορ αυτοκίνητα. Συνεργάστηκε με τον συνιδρυτή Dominique Guenat για να φτιάξει το πρώτο του ρολόι, το RM 001 Tourbillon, το οποίο κυκλοφόρησε το 2001. Μόνο 17 κομμάτια δημιουργήθηκαν από αυτό το μοντέλο, αλλά η Richard Mille κατάφερε να τραβήξει την προσοχή αμέσως, τόσο λόγω της τιμής των 135.000 δολαρίων, όσο και εξαιτίας των υλικών που χρησιμοποιούσε, όπως το τιτάνιο, που είναι ελαφρύ αλλά ανθεκτικό.

«Η τιμή ήταν τόσο απίστευτα υψηλή ώστε πολύς κόσμος είχε σοκαριστεί και ρωτούσε τον Μιλ «γιατί πουλάτε ακριβότερα και από την Patek Philippe, που θεωρείται η Rolls-Royce της ωρολογοποιίας»; Και εκείνος απαντούσε: «Πολύ απλά, γιατί δεν ανταγωνιζόμαστε την Patek Philippe αλλά ούτε και κανέναν άλλο», θυμάται ο Όλιβερ Μούλερ, ιδρυτής της LuxeConsult.

Ποιος φοράει ρολόγια Richard Mille;

Η εταιρεία έχει συνάψει συνεργασίες με κυρίαρχους παίκτες στον αθλητισμό, συμπεριλαμβανομένης εκείνη που ξεκίνησε το 2010 με τον Ράφαελ Ναδάλ αλλά και ο οδηγός της Ferrari της Formula 1, Τσάρλς Λεκλέρ, φορά αποκλειστικά ρολόγια Richard Mille.

Διαβάστε ακόμα

Λαγκάρντ: Σταματήστε τα μέτρα στήριξης και η ΕΚΤ θα μειώσει τον πληθωρισμό

Δίκη Folli Follie: Ξεκίνησε από μηδενική βάση – Στο εδώλιο βρέθηκαν ξανά σήμερα οι Κουτσολιούτσοι

Άλκης Δαυίδ: Προσπαθεί να σώσει τη βίλα του στις Σπέτσες – Κατέθεσε αίτηση αναστολής πλειστηριασμού (pics)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version