search icon

Bloomberg

Ralph Lauren: Νέα καμπάνια για ενίσχυση του κύρους του brand της

Νέες, αυξημένες τιμές, νέα καταστήματα στην Ινδία και επέκταση σε πολλαπλούς κλάδους ορισμένες από τις στρατηγικές κινήσεις του CEO της εταιρείας

Η Ralph Lauren Corp. αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνει τις τιμές των προϊόντων της, υποδεικνύοντας πως η αμερικανική εταιρεία μόδας προσπαθεί να ενισχύσει το κύρος της έτσι ώστε να εισέλθει και στο χώρο των οικιακών αγαθών.

«Δεν πιστεύω πως υπάρχει ανώτατο όριο εάν λάβουμε σωστές κινήσεις μέσω των οποίων θα μπορέσουμε να αναβαθμίσουμε το προϊόν και το γενικότερο περιβάλλον γύρω από το brand μας», δήλωσε ο CEO της εταιρείας Πατρίς Λουβέτ σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Bloomberg, προσθέτοντας πως «όλα θα κριθούν από την ικανότητά μας να παρέχουμε αυτή τη συνεχή αναβάθμιση. Αυτό θα στηρίξει την αύξηση του μέσου όρου των τιμών των προϊόντων μας».

Η Ralph Lauren ανέφερε πως έχει αυξήσει τη μέση τιμή των προϊόντων της κατά 80% από το 2018, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους έχει επίσης αυξηθεί σε σχέση με τα προ-πανδημικά δεδομένα.

Παρ’ όλα αυτά ο αναλυτής της BMO Capital Markets, Σίμεον Σίγκελ, υπογραμμίζει πως η εταιρεία «έχει προχωρήσει στις μεγαλύτερες αυξήσεις των τιμών στον τομέα της αλλά υπολείπεται σε ό,τι αφορά το μικτό περιθώριο της σε σχέση με τον γενικότερο κλάδο». Σημειωτέον πως το μικτό περιθώριο κέρδους της Ralph Lauren το τελευταίο τρίμηνο κυμάνθηκε στο 61,7%, το οποίο είναι χαμηλότερο σε σχέση με τα αντίστοιχα ανταγωνιστών όπως Capri Holdings Ltd. και Tapestry Inc. 

«Η αναβάθμιση ενός brand με υψηλότερες τιμές χωρίς να δικαιολογούνται αυτά εγείρει ερωτήματα σε ό,τι αφορά το πόσο υψηλή είναι η αντίληψη για το όνομα και το κύρος του brand», ανέφερε ο Σίγκελ.

Σύμφωνα, παράλληλα, με τον αναλυτή της BNP Paribas, Λόρεντ Βασιλέσκου, τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει η Ralph Lauren όσον αφορά το μικτό περιθώριο κέρδους θα χαλαρώσουν τους επόμενους μήνες.

Βάσει των δηλώσεων του Λουβέτ, η Ralph Lauren προσηλώνεται στην επέκτασή της στην Ινδία, όπου η εταιρεία έχει ήδη τέσσερα καταστήματα. Όπως υπογράμμισε, «η εταιρεία μας θέλει να θέσει σωστά θεμέλια τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε για να αναπτύξουμε το σωστό brand image».

Τα τελευταία χρόνια, ο όμιλος δραστηριοποιείται και στην Κίνα, η οποία πια αποτελεί το 6% των εσόδων της. Αν και το ποσοστό αυτό είναι υπερδιπλάσιο σε σχέση με πριν από λίγα χρόνια, οι πωλήσεις παραμένουν σχετικά περιορισμένες.

Την επόμενη πενταετία, ο Λουβέτ σκοπεύει να έχει μία «εδραιωμένη, καλή παρουσία στην Ινδία» όπως και μεγαλύτερη ποικιλία και καλύτερες τοποθεσίες καταστημάτων στην Ευρώπη και τις δυτικές ΗΠΑ. Η Ralph Lauren, παράλληλα, θα επεκτείνει και τις γραμμές γυναικείων προϊόντων της. 

Τέλος, η εταιρεία αναμένεται να ανοίξει το δεύτερο εστιατόριο με ονομασία Polo Bar στο Λονδίνο. Η εταιρεία έχει ήδη το Ralph’s Coffee shop στην μεγαλούπολη, το οποίο αποτελεί 1 από τις 26 τοποθεσίες των καφέ αυτών ανά τον κόσμο. Η εταιρεία διαχειρίζεται, παράλληλα το RL Restaurant στο Σικάγο, το Polo Bar στη Νέα Υόρκη και ένα εστιατόριο στο Παρίσι.

Διαβάστε ακόμη 

Τα έξι μεγάλα κέντρα ελέγχου που «κλείνουν» τις εφορίες 

Σε συναγερμό η κυβέρνηση για τα επόμενα 24ωρα – Ενίσχυση για τις φωτιές από το εξωτερικό 

Deloitte – ΙΝΣΕΤΕ: Πόσο «πράσινος» είναι ο ελληνικός τουρισμός; 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version