Η εικονική πραγματικότητα μπορεί να βελτιώσει τη δημοσιογραφία και να δημιουργήσει νέα επιχειρηματικά μοντέλα για τη βιομηχανία ΜΜΕ, σύμφωνα, τουλάχιστον, με τον Mathias Doepfner, επικεφαλής του ομίλου Axel Springer.
Ο Doepfner έχει συζητήσει το όλο ζήτημα και με τον επικεφαλής του Facebook, Mark Zuckerberg, καθώς και ο δεύτερος συμφωνεί ότι η εικονική πραγματικότητα μπορεί να αντικαταστήσει ενέργειες όπως η αποστολή e-mails ή ακόμη και τις τηλεφωνικές συνομιλίες.
«Η εικονική πραγματικότητα μπορεί, όντως, να κάνει καλύτερο το περιεχόμενο της δημοσιογραφίας», επιμένει ο Doepfner, «και μάλιστα χωρίς να είναι φυσικά παρόν είτε ο δημοσιογράφος, είτε ο καταναλωτής. Θα είναι μία τεράστια, εντυπωσιακή αλλαγή».
Η Axel Springer έχει ψηφιοποιήσει όλες τις δραστηριότητές της και στρέφει το ενδιαφέρον της και στο κοινό που μιλά αγγλικά, προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά της. Η εταιρεία έκδοσης της Bild, αντλεί τα 2/3 των κερδών της από τις ψηφιακές της δραστηριότητες.