Στην παραγωγή ηλεκτρικών μπαταριών για σπορ αυτοκίνητα εισέρχεται η Porsche συμμετέχοντας σε κοινοπραξία με τη γερμανική εταιρεία Custom Cells που εξειδικεύεται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα επενδύσει διψήφιο αριθμό εκατομμυρίων ευρώ και θα αποκτήσει το 83,75% της Cellforce, της νέας εταιρείας που θα δημιουργηθεί, όπως αναφέρεται σε γραπτή δήλωσή της που επικαλείται το Bloomberg. Η παραγωγή αρχικά σε μικρή κλίμακα αναμένεται να ξεκινήσει το 2024.
«Οι ηλεκτρικές μπαταρίες είναι ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως του μέλλοντος», αναφέρει η Porsche στη δήλωσή της. Η νέα θυγατρική θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην «έρευνα, ανάπτυξη, κατασκευή και πώληση μπαταριών υψηλής απόδοσης», ανέφερε.
Οι συμβατικές αυτοκινητοβιομηχανίες επιταχύνουν τις προσπάθειές τους να υιοθετήσουν την τεχνολογία ηλεκτρικών μπαταριών προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες και να αυξήσουν τις επιδόσεις τους, ανταγωνιζόμενες την Tesla. Η πρόκληση στα σπορ αυτοκίνητα είναι οι υψηλές θερμοκρασίες που αναπτύσσονται η ανάγκη γρήγορης φόρτισης και η αποτελεσματικότητα τους στην ανάκτηση ενέργειας.
Οι νέες μπαταρίες θα μειώσουν τον χρόνο φόρτισης σε λιγότερο από 15 λεπτά, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche Oliver Blume σε συνέντευξή του στη Welt am Sonntag. Το μοντέλο Taycan της Porsche επί του παρόντος χρειάζεται 22,5 λεπτά για να φορτίσει η μπαταρία του στο 80% από 5%, πρόσθεσε ο ίδιος.
Η Porsche θα χρησιμοποιεί πυρίτιο ως βασικό υλικό για υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα. Το εργοστάσιό της, που βρίσκεται έξω από τη Στουτγκάρδη, θα παράγει μπαταρίες για περίπου 1.000 σπορ αυτοκίνητα το χρόνο.
Η Porsche είναι η πιο κερδοφόρα μάρκα της Volkswagen και σύμφωνα με τις προβλέψεις της πάνω από το 80% των παραδόσεων της μέχρι το 2030 θα είναι μοντέλα πλήρως ή μερικώς ηλεκτρικά.
Διαβάστε ακόμα:
Οι Ισραηλινοί που θέλουν να κάνουν την Ομόνοια talk of the town (pics)
Τραπεζίτες σε… απόγνωση: Από ποιες αγορές προσπαθούν να αποτρέψουν τους πελάτες τους
Επιδότηση Κεφαλαίου Κίνησης: Έως €400.000 για τουριστικές επιχειρήσεις