Η Tesla θα παράγει ένα νέο μοντέλο που θα κοστίζει 25.000 ευρώ (26.863 δολάρια) στο εργοστάσιό της που βρίσκεται κοντά στο Βερολίνο, όπως αναφέρει το Reuters, καθώς εντείνεται ο ανταγωνισμός για την παραγωγή πιο προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας Έλον Μασκ ανακοίνωσε τα σχέδιά του στο προσωπικό την περασμένη εβδομάδα, όταν επισκέφθηκε το εργοστάσιο της Tesla στο Γκρουενχάιντε, ανέφερε τη Δευτέρα το Reuters, επικαλούμενο ανώνυμη πηγή. Ο Μασκ δεν είπε πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή, σύμφωνα με το δημοσίευμαμ ενώ η Tesla δεν απάντησε σε αίτημα του πρακτορείου για σχολιασμό.
Το νέο Tesla αναμένεται να μειώσει δραματικά το κόστος της φθηνότερης προσφοράς της στην Ευρώπη, όπου οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιδίδονται σε αγώνα δρόμου για να μειώσουν το κόστος και να καταστήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσιτά σε ένα ευρύτερο φάσμα πελατών. Επί του παρόντος, το φθηνότερο αυτοκίνητο της Tesla στη Γερμανία είναι το Model 3, το οποίο ξεκινά από 42.990 ευρώ.
Σύμφωνα με το Bloomberg, oι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν αγώνα δρόμου για την παραγωγή πιο προσιτών EV, καθώς κινεζικές μάρκες όπως η BYD, η Nio και η MG επιδιώκουν να κερδίσουν πελάτες στη Γηραιά Ήπειρο, όπου ο πληθωρισμός τρώει τις καταναλωτικές δαπάνες. Η μάρκα Citroen της Stellantis άρχισε τον περασμένο μήνα να δέχεται κρατήσεις για ένα νέο ë-C3 που ξεκινά από 23.300 ευρώ, «προκαλώντας» το Dacia Spring της Renault, το οποίο ξεκινά από 20.800 ευρώ στη Γαλλία.
Η Γερμανία θεωρείεται ιδιαίτερα ακριβή χώρα για την παραγωγή λόγω του υψηλού μισθολογικού κόστους και των μεγάλων δαπανών για ενέργεια. Συν τοις άλλοις, η Tesla έχει αντιμετωπίσει δυσκολίες στο εργοστάσιό της στο Γκρουενχάιντε, από περιβαλλοντικές ανησυχίες σχετικά με τη χρήση νερού μέχρι διαμάχες με τα συνδικάτα. Το εργοστάσιο φιλοξενεί τη λεγόμενη τεχνολογία giga-press, η οποία, σύμφωνα με την εταιρεία, θα της επιτρέψει να κατασκευάζει φθηνότερα EVs με λιγότερα εξαρτήματα.
Ο Μασκ έχει από καιρό προαναγγείλει την κατασκευή ενός φθηνότερου EV, αναφέροντας για πρώτη φορά το σχέδιο το 2018 και δίνοντας νέα ώθηση το 2020. Ακριβώς όπως και με το Cybertruck της εταιρείας, η πρόοδος από την ανακοίνωση μέχρι την παραγωγή δεν ήταν εμφανής.
Διαβάστε ακόμη
Τράπεζες: Το τελευταίο… μίλι στην αντιμετώπιση των «κόκκινων» δανείων – Το σχέδιο τριών σημείων
Ebury: Τι φέρνει στην αγορά συναλλάγματος ο υπαινιγμός της Fed για πιθανό τέλος των αυξήσεων
Νέα έκρηξη τιμών στο ελαιόλαδο – Τι λένε οι παραγωγοί (vid)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ