Οι πωλήσεις της Prada, καθώς ο ιταλικός όμιλος μόδας, στον οποίο ανήκει επίσης η Miu Miu, συνεχίζει να ξεπερνά τους μεγαλύτερους αντιπάλους του.
Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 16% το πρώτο τρίμηνο σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες σε 1,19 δισ. ευρώ (1,27 δισ. δολάρια), ανέφερε η Prada σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη. Οι αναλυτές ανέμεναν 1,17 δισ. ευρώ.
Οι επιδόσεις ήταν ιδιαίτερα ισχυρές στην Ασία-Ειρηνικό, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, η οποία πριν από ένα χρόνο άνοιγε ξανά μετά τα αυστηρά λουκέτα του 2022, σύμφωνα με το Bloomberg.
Πρόκειται για μια σταθερή επίδοση για μια μάρκα που λειτουργεί σε ένα δύσκολο περιβάλλον αγοράς, δήλωσε ο πρόεδρος Πατρίτσιο Μπερτέλι.
Κατά το τρίμηνο, η Miu Miu και η Prada ήταν τα δύο πιο καυτά ονόματα στις κατατάξεις που καταρτίζονται από το Lyst Index, το οποίο παρακολουθεί τις αναζητήσεις και τις αναφορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μάρκες και προϊόντα. Η Lyst επεσήμανε ιδιαίτερα μια δημοφιλή συνεργασία σε αθλητικά παπούτσια μεταξύ της Miu Miu και της New Balance.
Τα σταθερά αποτελέσματα συγκρίνονται με τις αδύναμες επιδόσεις της γαλλικής ανταγωνίστριας Kering, της οποίας η μεγαλύτερη εταιρεία Gucci αντιμετωπίζει μια δύσκολη στροφή καθώς προσπαθεί να επανατοποθετηθεί σε ένα πιο αποκλειστικό τμήμα. Οι μετοχές της Prada έχουν κερδίσει 37% μέχρι στιγμής φέτος στο Χονγκ Κονγκ σε σύγκριση με την πτώση της Kering κατά 19% περίπου.
Η Μιούτσια Πράντα, εγγονή του ιδρυτή του ομίλου, είναι δημιουργική διευθύντρια στην Miu Miu και μοιράζεται τα καθήκοντα αυτά στην Prada με τον Raf Simons.
Διαβάστε ακόμη:
Τεράστια η ζήτηση για το νέο 30ετές ομόλογο – Πάνω από €33 δισ. οι προσφορές
Ευρωπαϊκά λιμάνια: Συμφόρηση από χιλιάδες αυτοκίνητα – Εκρηξη στις εισαγωγές
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί: Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για το Πάσχα
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ