Μια επιχείρηση η οποία σχηματίστηκε από τις Volkswagen, BMW και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκεται ήδη σε συνομιλίες για την επέκταση του δικτύου ηλεκτρικής φόρτισης αυτοκινήτων της. Οι επιχειρήσεις που συνδράμουν στην προσπάθεια μελετούν σχέδιο περαιτέρω επενδύσεων στην Ionity GmbH η οποία έχει ξεκινήσει να κατασκευάζει σημεία φόρτισης στους ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους από το 2017, ακολουθώντας τα βήματα του δικτύου Tesla Supercharger. Mετά από τον τριπλασιασμό των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη πέρυσι, πολλοί φοβούνται πως η δημιουργία ουρών και καθυστερήσεων στα σημεία φόρτισης θα οδηγήσει σε απώλειες αγορών.
Οποιαδήποτε επιπλέον χρηματοδότηση της Ionity θα επικεντρωθεί στην δημιουργία κέντρων σε αστικά κέντρα και αυτοκινητόδρομους που δεν χρησιμοποιούνται και τόσο. Κάθε μια από τις εταιρείς που επενδύουν, μια λίστα που συμπεριλαμβάνει τις Daimler, Ford και Ηyundai έχει επενδύσει 200 εκατ. Ευρώ έκαστη.
Η Ευρώπη ξεπέρασε την Κίνα σε πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων πέρυσι λόγω των οικονομικών κινήτρων. Με την αύξηση της παραγωγής (η VW ελπίζει σε διπλάσια παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων) οι κατασκευαστές προσπαθούν να πείσουν την ΕΕ σε υποστήριξη προγράμματος κατασκευής 1 εκατομμυρίου σταθμών φόρτισης μέχρι το 2024, σε σχέση με τα 224.500 του 2020.
Η Αudi (η οποία ανήκει στην VW) μελετά την κατασκευή δικών της σταθμών φόρτισης σε αστικά κέντρα, σύμφωνα με τον CEO Mάρκους Ντούσμαν.
Η επέκταση της Ionity δεν είναι η μόνη η οποία σχεδιάζεται. Η Qwello, με έδρα το Μόναχο και με σταθμούς φόρτισης σε δύο γερμανικές πόλεις, συζητά με μεγάλη κατασκευαστή για τη δημιουργία δημόσιων σταθμών φόρτισης, σύμφωνα με τον συνιδρυτή της Χένρικ Τίλε.
Διαβάστε ακόμη:
Επιστρεπτέα προκαταβολή 6: Το λάθος που αποκλείει τους δικαιούχους (vid)
Εξαφανίζεται η… άμμος – «Καμπανάκι» επιστημόνων για περιβαλλοντική βόμβα