Η Reckitt Benckiser Group Plc σχεδιάζει να πουλήσει ορισμένα από τα εμπορικά σήματα οικιακής φροντίδας και να επανεξετάσει τις επιλογές της για την επιχείρηση βρεφικών τροφών, καθώς επιδιώκει να αναζωογονήσει την ανάπτυξη μετά από μια περίοδο χαμηλών επιδόσεων.
Ο βρετανικός όμιλος δήλωσε ότι τα μη εμπορικά σήματα οικιακής φροντίδας, τα οποία περιλαμβάνουν προϊόντα όπως τα Cillit Bang και Airwick, παράγουν έσοδα σχεδόν 2 δισεκατομμυρίων λιρών (2,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων) και η πώληση θα βοηθήσει στον εξορθολογισμό της επιχείρησης.
Ο «ταλαιπωρημένος όμιλος» εξετάζει επίσης όλες τις επιλογές για τη μονάδα βρεφικών τροφών, η οποία έχει πληγεί από νομικά προβλήματα στις ΗΠΑ.
Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η Reckitt μείωσε επίσης τις προβλέψεις της για την αύξηση των πωλήσεών της φέτος σε 1% έως 3%, από 2% έως 4%.
Ο διευθύνων σύμβουλος Kris Licht δήλωσε ότι η εταιρεία θέλει να επικεντρωθεί σε «powerbrands» όπως τα Strepsils, Mucinex, Gaviscon και Durex, και σε ορισμένες μάρκες οικιακής φροντίδας όπως τα Harpic, Vanish, καθώς και τα Dettol και Lysol – απολυμαντικά προϊόντα που γνώρισαν μεγάλη άνθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η Reckitt επιδιώκει επίσης να επιτύχει μείωση του σταθερού κόστους κατά 300 μονάδες βάσης έως το τέλος του 2027, εν μέρει μέσω της μεγαλύτερης χρήσης κοινών υπηρεσιών, αυτοματοποίησης και δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης.
Οι μετοχές της Reckitt έχουν υποχωρήσει κατά 25% τους τελευταίους 12 μήνες.
Διαβάστε ακόμη
Στα παραμυθένια μεσαιωνικά χωριά της νότιας Γαλλίας η ζωή είναι γλυκιά
Τελευταία ευκαιρία για 30.000 μεγαλοοφειλέτες: Ρύθμιση ή διαπόμπευση
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ