Υποτονική αύξηση στις πωλήσεις της παρουσίασε για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο η Procter & Gamble, η οποία παρασύρθηκε από τις σχεδόν μηδενικές αυξήσεις των τιμών και την αδυναμία σε βασικούς τομείς, όπως η περιποίηση δέρματος και η βρεφική φροντίδα.
Οι οργανικές πωλήσεις, ένα μέτρο που αποκλείει στοιχεία όπως η μεταβλητότητα του νομίσματος, αυξήθηκαν κατά 2% στο πρώτο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ανακοίνωσε η P&G. Οι αναλυτές είχαν κάνει λόγο για αύξηση σχεδόν 2,1%. Οι τιμές της P&G αυξήθηκαν 1%, κατά μέσο όρο, στο τρίμηνο – το ίδιο με το προηγούμενο τρίμηνο και πολύ κάτω από τις αυξήσεις ενός έτους πριν.
Η αιφνιδιαστική πτώση στην κατηγορία των προϊόντων ομορφιάς προήλθε από την περιποίηση δέρματος, η οποία παρουσίασε απότομη «βουτιά» των πωλήσεων και χαμηλότερο όγκο λόγω της αδυναμίας της premium μάρκας SK-II, η οποία πωλείται στην Κίνα. Αυτό αντισταθμίστηκε εν μέρει από την κατηγορία υφασμάτων και οικιακής φροντίδας της P&G, συμπεριλαμβανομένου του απορρυπαντικού πλυντηρίου ρούχων Tide, που ξεπέρασε τις προσδοκίες εν μέσω υψηλότερων όγκων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg, η μετοχή της P&G υποχωρεί κατά 0,8% πριν το άνοιγμα των αμερικανικών αγορών, αν και διαπραγματεύεται σήμερα χωρίς το δικαίωμα στο μέρισμα. Έχει κερδίσει 18% φέτος.
Τα αποτελέσματα παρουσιάζουν σταθεροποίηση σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, όταν η ανάπτυξη ήταν αρκετά χαμηλότερη από τις προσδοκίες της Wall Street. Η εταιρεία επανέλαβε τους στόχους της για τα έσοδα και τα κέρδη, συμπεριλαμβανομένης της οργανικής αύξησης των πωλήσεων έως και 5%, για το τρέχον οικονομικό έτος, υποδεικνύοντας ότι αναμένει επιτάχυνση της ανάπτυξης τα επόμενα τρίμηνα.
Διαβάστε ακόμη
Ιταλία: Αγώνας επιβίωσης για την αυτοκινητοβιομηχανία – Ο ρόλος της Stellantis
Πώς θα κινηθούν οι μεγαλύτερες κεντρικές τράπεζες τους επόμενους μήνες (πίνακες)
Αριάδνη Interconnection: Στα 62 εκατ. ευρώ η βελτιωμένη προσφορά της State Grid
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα