search icon

Bloomberg

«Παγώνει» η ζήτηση για ακριβές τσάντες – Μείωση 5% στα οργανικά έσοδα της LVMH

Οι καταναλωτές στην Κίνα έχουν περιορίσει τις δαπάνες για ακριβά αγαθά

Οι πωλήσεις της LVMH μειώθηκαν για πρώτη φορά από το 2020 στη μεγαλύτερη μονάδα του ομίλου πολυτελείας, καθώς οι αγοραστές περιόρισαν τις δαπάνες για τις τσάντες Louis Vuitton και τα είδη μόδας Christian Dior.

Τα οργανικά έσοδα στη βασική μονάδα μόδας και δερμάτινων ειδών μειώθηκαν κατά 5% το τρίτο τρίμηνο, ανέφερε η LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton σε σημερινή της ανακοίνωση. Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη περίπου 0,5%. Η πτώση αυτή συγκρίνεται με την αύξηση κατά 9% ένα χρόνο νωρίτερα στη μονάδα, η οποία «στεγάζει» μάρκες όπως η Celine, η Fendi και η Loewe.

Οι καταναλωτές στην Κίνα έχουν περιορίσει τις δαπάνες για ακριβά αγαθά εν μέσω ανησυχιών για την επιβράδυνση της οικονομικής ανάπτυξης και την κρίση στην αγορά ακινήτων – ανησυχίες που ώθησαν την κινεζική κυβέρνηση να παρουσιάσει ένα πακέτο μέτρων τον περασμένο μήνα για την αναζωογόνηση της οικονομίας.

Η έκρηξη των δαπανών της εποχής της πανδημίας εξαντλήθηκε πέρυσι, ιδίως για τις μάρκες που απευθύνονται στους λεγόμενους φιλόδοξους πελάτες. Οι πιο αποκλειστικές μάρκες, όπως η Hermes International – η οποία ανακοινώνει τριμηνιαίες πωλήσεις την επόμενη εβδομάδα – τα πήγαν καλύτερα στην ύφεση, όπως σημειώνει το Bloomberg.

Η LVMH διοικείται και ελέγχεται από τον Μπερνάρ Αρνό, τον πέμπτο πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο, και διαθέτει περίπου 75 μάρκες πολυτελείας που καλύπτουν τη μόδα, τα κοσμήματα, τα ξενοδοχεία και τα οινοπνευματώδη ποτά.

Διαβάστε ακόμη

UBS: Στις 6.400 μονάδες «βλέπει» τον S&P 500 μέχρι τα τέλη του 2025 – Νέες θετικές προβλέψεις

Boeing: Στόχος η άντληση $25 δισ. για την ενίσχυση της ρευστότητας

Διόρθωσαν οι ευρωπαϊκοί δείκτες με πίεση σε ενεργειακό και τεχνολογικό κλάδο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version