Η Σιγκαπούρη, ανάμεσα στις πιο ακριβές θέσεις στον κόσμο για να κατέχει κάποιος ένα όχημα, θα σταματήσει να αυξάνει το συνολικό αριθμό των αυτοκινήτων στους δρόμους της, από το επόμενο έτος.
Η κυβέρνηση θα μειώσει τον ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης για τα αυτοκίνητα και τις μοτοσικλέτες στο μηδέν από το 0,25% που ίσχυε από τον Φεβρουάριο, δήλωσε τη Δευτέρα η ρυθμιστική αρχή των μεταφορών.
«Λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμούς της γης και τις ανταγωνιστικές ανάγκες, υπάρχουν περιορισμένα περιθώρια για περαιτέρω επέκταση του οδικού δικτύου» ανέφερε στέλεχος από την ομοσπονδιακή υπηρεσία Χερσαίων Μεταφορών στον ιστότοπό της, ενώ οι οδοί αποτελούν ήδη το 12% της συνολικής έκτασης του κράτους, είπε.
Μικρότερη από τη Νέα Υόρκη, η γη στη Σιγκαπούρη είναι ένας πολύτιμος χώρος εμπορικών δραστηριοτήτων και οι αξιωματούχοι θέλουν να εξασφαλίσουν την μεγαλύτερη δυνατή παραγωγική χρήση του υπόλοιπου χώρου. Η υποδομή της είναι από τις πιο αποδοτικές στον κόσμο και η κυβέρνηση επενδύει 28 δισεκατομμύρια δολάρια (21 δισεκατομμύρια δολάρια) περισσότερα για τις σιδηροδρομικές και λεωφορειακές μεταφορές μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, δήλωσε στέλεχος της ρυθμιστικής Αρχής.
Η Σιγκαπούρη απαιτεί από τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων να αγοράζουν άδειες – που ονομάζονται Πιστοποιητικά Δικαιώματος – οι οποίες επιτρέπουν στους κατόχους να κατέχουν τα οχήματά τους για 10 χρόνια. Αυτές οι άδειες είναι περιορισμένες στην προσφορά και δημοπρατούνται μηνιαία από την κυβέρνηση. Στην πιο πρόσφατη προσφορά την περασμένη εβδομάδα, η άδεια οδήγησε σε 41.617 δολάρια για τα μικρότερα οχήματα.