search icon

Bloomberg

Ολυμπιακοί Αγώνες: Το Παρίσι τα κατάφερε εκεί που απέτυχε το Τόκιο – Ποιοι εταιρικοί κολοσσοί βγαίνουν κερδισμένοι

Ποιες ευκαιρίες προσφέρουν στις εταιρείες οι Ολυμπιακοί Αγώνες στο Παρίσι - Τι δηλώνουν οι εκπρόσωποί τους

Ευχαριστημένες δηλώνουν οι εταιρείες που διέθεσαν εκατομμύρια για χορηγίες στους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες, καθώς η διοργάνωση παρά τα όποια προβλήματα, έδωσε την ώθηση που είχαν ανάγκη στο branding, μετά τα φτωχά αποτελέσματα του Τόκιο.

Περίπου 11,3 εκατομμύρια άνθρωποι θα έχουν επισκεφτεί τη γαλλική πρωτεύουσα μέχρι την τελετή λήξης το βράδυ της Κυριακής, συμπεριλαμβανομένου 1,5 εκατομμυρίου από το εξωτερικό, σύμφωνα με τις προβλέψεις του οργανισμού τουρισμού της πόλης. Η τηλεθέαση στην τηλεόραση και μέσω streaming έχει εκτοξευθεί σε πολλαπλάσια επίπεδα σε σχέση με το Τόκιο, σύμφωνα με την NBCUniversal της Comcast Corp. που είναι ο ραδιοτηλεοπτικός φορέας των Αγώνων στις ΗΠΑ και την Warner Bros. Discovery η οποία έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα σε όλη την Ευρώπη. Αυτά είναι καλά νέα για τους μεγάλους χορηγούς, οι οποίοι κατέχουν τις καλές διαφημιστικές θέσεις.

Η Airbnb

Η εισροή θεατών στο Παρίσι καθιστά τους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι ένα από τα μεγαλύτερα γεγονότα φιλοξενίας στην ιστορία της Airbnb. Η διαδικτυακή πλατφόρμα κρατήσεων υπέγραψε συμφωνία το 2019 – με εκτιμώμενη αξία 500 εκατομμύρια δολάρια – για να γίνει παγκόσμιος χορηγός των θερινών και χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων από το Τόκιο το 2020 έως το Λος Άντζελες το 2028.

Περίπου 430.000 επισκέπτες της Airbnb – μέχρι στιγμής – έμειναν στην περιοχή του Παρισιού κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, ένας αριθμός που ήταν «καλύτερος από ό,τι φανταζόμασταν ποτέ», δήλωσε ο Brian Chesky, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας με έδρα το Σαν Φρανσίσκο.

Όπως μεταδίδει το Bloomberg, αν και ορισμένοι αμφισβητούν το κατά πόσον οι χορηγίες έχουν πραγματικό αντίκτυπο στα έσοδα, υπάρχει αξία στο να συμμετέχει κανείς στους Αγώνες, δήλωσε ο Rob DiGisi, λέκτορας αθλητικής διαχείρισης στο Wharton. «Τα μάτια του κόσμου είναι στραμμένα πάνω σας», είπε.

Εκτός από τη μεγαλύτερη προβολή της μάρκας και τη σύνδεση με ένα από τα κορυφαία αθλητικά γεγονότα στον κόσμο, οι Ολυμπιακοί Αγώνες παρέχουν επίσης στους χορηγούς ευκαιρίες φιλοξενίας και οικοδόμησης σχέσεων, δήλωσε ο DiGisi – οφέλη που είναι δύσκολο να ποσοτικοποιηθούν.

H Delta Air Lines

Η Delta Air Lines υπέγραψε συμφωνία αξίας 400 εκατομμυρίων δολαρίων για να γίνει η επίσημη αεροπορική εταιρεία της Ολυμπιακής και Παραολυμπιακής Επιτροπής των ΗΠΑ από το 2021 έως το 2028, εκτοπίζοντας την United Airlines στον απόηχο των Αγώνων του Τόκιο.

Μέσω της χορηγίας της – η οποία περιλαμβάνει τη μεταφορά όλων των Αμερικανών Ολυμπιονικών – η Delta ποντάρει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του εμπορικού σήματος, ιδίως μεταξύ των ταξιδιωτών που πετούν διεθνώς, ένας τομέας που η αεροπορική εταιρεία πιστεύει ότι θα οδηγήσει στη μελλοντική της ανάπτυξη, δήλωσε ο Tim Mapes, επικεφαλής επικοινωνίας του αερομεταφορέα.

Βέβαια, η μετάβαση της ομάδας των ΗΠΑ στους Αγώνες τον περασμένο μήνα δεν ήταν χωρίς… δράματα. Η Delta επλήγη από το μπλακ άουτ της CrowdStrike ακριβώς τη στιγμή που υποτίθεται ότι θα μετέφερε 1.800 αθλητές, προπονητές, προσωπικό και εξοπλισμό στο Παρίσι. Έπρεπε να αγωνιστεί για να τους μεταφέρει όλους εγκαίρως.

Οι αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Delta, ανέφεαν επίσης ότι οι τουρίστες που απέφυγαν το το Παρίσι φέτος το καλοκαίρι για να αποφύγουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες πλήττοντας τις πωλήσεις.

Παρά τις δυσκολίες, ο αερομεταφορέας θα επιδιώξει να επεκτείνει τη συμφωνία χορηγίας μέχρι τους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Σολτ Λέικ Σίτι το 2034, δήλωσε ο Mapes.

Η φαρμακοβιομηχανία Eli Lilly

Η φαρμακοβιομηχανία Eli Lilly, η οποία «υπολογίζει αυστηρά την εταιρική ταυτότητα του εμπορικού σήματος», είναι χορηγός της Team USA επειδή θέλει να συνδεθεί με κάτι θετικό, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος David Ricks.

Όρισε αρκετούς Αμερικανούς Ολυμπιονίκες ως πρόσωπα των προϊόντων της, μεταξύ των οποίων η Σιμόν Μπάιλς, τρεις φορές χρυσή Ολυμπιονίκης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, και η μητέρα της Νέλι. Και οι δύο εμφανίζονται σε μια καμπάνια μάρκετινγκ για το φάρμακο για τον διαβήτη Mounjaro, παρόλο που καμία από τις δύο δεν παίρνει το φάρμακο.

Η συναθλήτρια της Biles και τρεις φορές Ολυμπιονίκης στο Τόκιο, Sunisa Lee, συμμετέχει σε μια καμπάνια στην οποία συζητά την εμπειρία της με το έκζεμα, γνωστό και ως ατοπική δερματίτιδα.

Οι διαφημίσεις με τους Ολυμπιονίκες διαφέρουν κατά πολύ από τις συνήθεις διαφημίσεις της Lilly για  φάρμακα, δήλωσε ο Ricks. Η προσπάθεια μάρκετινγκ θα αυξήσει τα κέρδη, ενώ η προβολή της χορηγίας της Team USA μπορεί να αυξήσει την επιθυμία των γιατρών να συνεργαστούν με τη Lilly σε κλινικές δοκιμές και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πρόσληψη νέων εργαζομένων και την βελτίωση του κλίματος μεταξύ του προσωπικού, είπε.

«Υπάρχει ένα ευρύτερο κέρδος που είναι πιο δύσκολο να μετρηθεί», είπε.

Ο Ricks αρνήθηκε να αποκαλύψει το κόστος της χορηγίας, αλλά δήλωσε ότι είναι μακράν η μεγαλύτερη της Lilly, επισκιάζοντας τη συμφωνία της με την Indiana Fever της Εθνικής Ένωσης Μπάσκετ Γυναικών, την ομάδα που νωρίτερα φέτος υπέγραψε την Caitlin Clark.

Η χορηγία της Visa

Η Visa – όπως και η Airbnb παγκόσμιος χορηγός των Αγώνων – παρέχει τη μόνη μορφή πληρωμής χωρίς μετρητά που γίνεται δεκτή στους επίσημους χώρους των Ολυμπιακών Αγώνων, όπου η προσέλευση ήταν ισχυρή, δήλωσε η Andrea Fairchild, ανώτερη αντιπρόεδρος της εταιρείας για την παγκόσμια στρατηγική χορηγιών.

Η ίδια αρνήθηκε να αποκαλύψει λεπτομέρειες της συμφωνίας της εταιρείας με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, η οποία εκτείνεται μέχρι τους Αγώνες στο Μπρίσμπεϊν το 2032, αλλά δήλωσε ότι η επένδυση της Visa στους Ολυμπιακούς Αγώνες έχει αυξηθεί με την πάροδο των ετών και είναι μεγαλύτερη από τις άλλες συνεργασίες της, οι οποίες περιλαμβάνουν το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA και το National Football League.

«Κάθε τέσσερα χρόνια σε παγκόσμια κλίμακα, μας δίνει την ευκαιρία να αναβαθμίσουμε τα μηνύματά μας και το έργο που επιτελούμε», δήλωσε. «Είμαστε ορατοί σε ολόκληρο τον κόσμο».

Διαβάστε ακόμη

Οι αναλυτές προβλέπουν μεγάλο τραπεζικό deal στην Ιταλία το επόμενο 12μηνο

Ο «πόλεμος λέξεων» Μαδούρο με Μασκ έφερε 10ήμερo μπλοκάρισμα του X στη Βενεζουέλα

Κατεβάζουν ρολά οι ΔΟΥ – Πώς θα εξυπηρετούνται οι φορολογούμενοι (πίνακας)

 

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version