Η Chobani που έγινε ευρύτερα γνωστή όταν άρχισε να πουλά ελληνικού τύπου γιαούρτι στις ΗΠΑ, φέρεται να ετοιμάζεται για την πρώτη της δημόσια εγγραφή (ΙΡΟ) αργότερα εντός του 2021.
Η εταιρεία παραγωγής γιαουρτιού ελληνικού τύπου, γάλακτος βρώμης και άλλων προϊόντων επιδιώκει να κάνει ΙΡΟ που μπορεί να ανεβάσει την αποτίμησή της έως τα 10 δισ. δολάρια, έγραψε η Wall Street Journal, επικαλούμενη πηγές που διατήρησαν την ανωνυμία τους.
«Καθώς δημιουργούμε την εταιρεία τροφίμων του μέλλοντος, εξετάζουμε προσεκτικά όλες τις επιλογές που θα δώσουν ώθηση στα φιλόδοξα σχέδιά μας. Κυρίως με το γάλα βρώμης και τα φυτικά προϊόντα μας», ανέφερε ο τουρκικής καταγωγής ιδρυτής της Chobani, Χαμντί Ουλουκάγια.
«Μια ΙΡΟ αποτελεί αναμφίβολα μια συναρπαστική επιλογή, όμως είτε είμαστε εισηγμένη εταιρεία ή όχι, θα συνεχίσουμε να ταράζουμε τα νερά και να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα».
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι επιδιώκει αύξηση πωλήσεων που θα είναι ταχύτερη από την υπόλοιπη αγορά σε κατηγορίες – κλειδιά, όπως είναι το γάλα βρώμης, το γιαούρτι και η κρέμα γάλακτος.
Οι παραγωγοί τροφίμων είδαν τις πωλήσεις του κλάδου να αυξάνονται το τελευταίο 12μηνο, την ώρα που μειωνόταν η κατανάλωση στα εστιατόρια κι ο κόσμος αγόραζε όλο και περισσότερα τρόφιμα για το σπίτι.
Η Chobani, τα ετήσια έσοδα της οποίας ξεπέρασαν το 1,5 δισ. δολ., βρέθηκε στο επίκεντρο της νέας τάσης να γευματίζει ο κόσμος στο σπίτι του εξαιτίας της πανδημίας. Ακριβώς πριν χτυπήσει η πανδημία, η παρασκευάστρια γιαουρτιού επεκτάθηκε στο φυτικό γάλα και στα προϊόντα κρέμας για καφέ, βοηθώντας στην αύξηση των πωλήσεων, καθώς όλο και περισσότεροι Αμερικανοί σταμάτησαν να πηγαίνουν στις καφετέριες και άρχισαν να φτιάχνουν πρωινό στο σπίτι.
Διαβάστε ακόμη:
Κατώτατος μισθός: Σε 3 ταχύτητες η ΕΕ – Πού βρίσκεται η Ελλάδα (χάρτες)