Η LVMH, η οποία εδώ και χρόνια αναζητά τρόπους να επεκταθεί στην αγορά των ΗΠΑ, υπέβαλε μη δεσμευτική προσφορά στην Tiffany.
Ο όμιλος LVMH, που έχει στην ιδιοκτησία του το γνωστό brand Louis Vuitton, έχει προσεγγίσει την Tiffany με μία προσφορά εξαγοράς, σε μια εποχή που η αμερικανική εταιρεία πολυτελών κοσμημάτων βρίσκεται αντιμέτωπη με τις επιπτώσεις των δασμών στην Κίνα.
Η LVMH, η οποία εδώ και χρόνια αναζητά τρόπους να επεκταθεί στην αγορά των ΗΠΑ, υπέβαλε μη δεσμευτική προσφορά στην Tiffany νωρίτερα τον Οκτώβριο 2019.
Οι μετοχές της αμερικανικής εταιρείας έκλεισαν στα 98,55 δολάρια την Παρασκευή, κερδίζοντας 22% φέτος, φτάνοντας την χρηματιστηριακή αξία της εταιρείας στα 12 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Tiffany έχει προσλάβει συμβούλους για να εξετάσει την προσφορά της LVMH αλλά δεν έχει ακόμη απαντήσει σε αυτήν και δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα ότι θα αποδεχθεί την πρόταση.
Το ακριβές ποσό το οποίο η LVMH προσφέρθηκε να καταβάλλει για την εξαγορά της Tiffany δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό.
Η LVMH αρνήθηκε να σχολιάσει το δημοσίευμα ενώ η Tiffany επίσης δεν προέβη σε κάποιο σχολιασμό.
Η LVMH, η οποία βρίσκεται πίσω από φίρμες όπως η Fendi, η Christian Dior και η Givenchy, καθώς και η σαμπάνια Veuve Cliquot, έχει ξεχωρίσει εδώ και πολλά χρόνια ως ένας από τους κορυφαίους ομίλους στον τομέα της λιανικής, όπου όλα τα brands δεν επωφελούνται στον ίδιο βαθμό από την έντονη κινεζική διάθεση για επώνυμα προϊόντα.
Η Tiffany, από την άλλη πλευρά, δεν ήταν τόσο ανθεκτική. Πέρα από τους δασμούς λόγω εμπορικού πολέμου ΗΠΑ – Κίνας, ο χαμηλότερος φόρος εγχώριων πωλήσεων στην Κίνα συνέβαλε επίσης σε διψήφιες μειώσεις των πωλήσεών της σε Κινέζους τουρίστες στις Ηνωμένες Πολιτείες και σε άλλους προορισμούς.
Οι φίρμες υψηλού επιπέδου είχαν επίσης βασιστεί μακροχρόνια στο Χονγκ Κονγκ ως σημαντικό εμπορικό κέντρο, το οποίο προσελκύει επισκέπτες κυρίως από την ηπειρωτική Κίνα αλλά το τελευταίο διάστημα επιβαρύνεται με τις συνεχείς διαδηλώσεις.