search icon

Bloomberg

Ο Άρνολντ θα παίξει τον… συνταξιούχο Δία στη διαφήμιση της BMW στο Super Bowl (vid)

Δίπλα στην Σάλμα Χάγιεκ, ο πρώην σούπερ σταρ των '80s και υποστηρικτής των εναλλακτικών μορφών ενέργειας, θα προσπαθήσει να πείσει τους Αμερικανούς πως τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα δεν είναι αδύναμα

Ο σούπερ σταρ της δεκαετίας του ‘80 Arnold Schwarzenegger θα είναι το επίκεντρο της αποκλειστικής διαφήμισης του νέου ηλεκτρικού οχήματος της BMW, «iX»,  για το Super Bowl. Στη διαφήμιση των 60 δευτερολέπτων, ο «Arnie» θα παίζει το ρόλο του συνταξιούχο Δία στο Palm Springs της Florida, ενώ τη σύζυγό του θα παίξει η βραβευμένη με Όσκαρ Salma Hayek. Ο Schwarzenegger αποτελεί υποστηρικτή των εναλλακτικών μορφών ενέργειας εδώ και αρκετά χρόνια.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα γίνονται mainstream στην αγορά, με τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύουν τεράστια ποσά για την ανάπτυξή τους. Πολλές φορές, όμως, θεωρούνται ως «ανίσχυρα» οχήματα, σε σχέση με τα ηχηρά παραδείγματα της βενζινοκίνησης και πετρελαιοκίνησης. Για τον CEO της BMW North America, Sebastian Mackensen, η απάντηση στο «αδύναμο» ίματζ είναι ο γνωστός και μη εξαιρετέος Arnold.

Aν και πριν από 30 χρόνια ο Αrnie φαίνεται πως προτιμούσε τα ντιζελοκίνητα Humvees, έχει αλλάξει ρότα από τότε που έγινε κυβερνήτης της Καλιφόρνια, όταν προσυπέγραψε νόμο για τον περιορισμό των εκπομπών ρύπων των βιομηχανιών της πολιτείας. Παράλληλα, υποστήριξε το ετήσιο Los Angeles Auto Show ως event κατά το οποίο παρουσιάζονταν οι νέες εναλλακτικές τεχνολογίες. Το 2019 είχε το βασικό ρόλο σε διαφημίσεις της Veloz, μιας ΜΚΟ η οποία προωθεί την ηλεκτροκίνηση. 

Ο Arnold έχει μετατρέψει τα πρώην ντιζελοκίνητα SUV του σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας, όπως υδρογόνο, βιοκαύσιμα και ηλεκτροκίνηση. Ως φαν των μεγαλύτερων, «ισχυρότερων» οχημάτων, ο Schwarzenegger αποτελεί τον ιδανικό εκπρόσωπο του νέου iX SUV της BMW.

Για την οσκαρική Salma Hayek, η απόφαση ήταν εύκολη, έχοντας εμπνευστεί κυρίως από την κόρη της η οποία είναι περιβαλλοντική ακτιβιστής.

Το νέο όχημα της BMW θα έχει αρκετό ανταγωνισμό. Η γκάμα των νέων ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων θα διπλασιαστεί σε 60 διαφορετικά οχήματα φέτος και το Super Bowl θα αποτελέσει την ιδανική ευκαιρία για προβολή.

Τόσο η GMC, η Kia και η Hyundai έχουν «ρίξει» τεράστια ποσά στην προώθηση και διαφήμιση των νέων τους ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Όσο για τον Arnold, ανέφερε χαρακτηριστικά πως «εάν μου ζητούσαν να διαφημίσω ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο, δε θα το έκανα. Δε χρειάζομαι λεφτά».

Διαβάστε ακόμη

Blue Iris: «Πράσινο» από το ΥΠΕΝ για την επένδυση των Αράβων στη Μύκονο, εν αναμονή του ΣτΕ για το μπλόκο από τον δήμο

Οι προβλέψεις Peanut για την ακρίβεια, οι συζητήσεις για την ΑΒ Βασιλόπουλος, οι τραπεζίτες του Λονδίνου πάνε κάλπες και η… Goldman Sachs των φτωχών 

Αρκάντι Αμπράμοβιτς: Ο διάδοχος του Ρώσου κροίσου στις business και το ποδόσφαιρο (pics)

Exit mobile version