search icon

Bloomberg

Ο αυτοματισμός των ρομπότ εισβάλλει ακόμα και στη ναυπηγική βιομηχανία

Μια εισβολή ρομπότ βρίσκεται σε εξέλιξη σε μια από τις τελευταίες βιομηχανίες έντασης εργασίας: τη ναυπηγική

Μια εισβολή ρομπότ βρίσκεται σε εξέλιξη σε μια από τις τελευταίες βιομηχανίες έντασης εργασίας – τη ναυπηγική βιομηχανία.

Η Hyundai Heavy Industries Co. και η Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co., αναζητώντας χαμηλότερο κόστος και ταχύτερους χρόνους κατασκευής, υιοθετούν την αυτοματοποίηση για την κατασκευή κρίσιμων τμημάτων από τα γιγαντιαία τους πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ορισμένα εκ των οποίων εκτείνονται σε μήκος 400 μέτρων.

Η αύξηση της παραγωγικότητας είναι κρίσιμη για έναν κλάδο που χρειάζεται περίπου 200 άτομα για να κατασκευάσει ένα σκάφος και που αντιμετωπίζει σοβαρές πιέσεις τιμολόγησης. Μια απότομη πτώση του πετρελαίου από το δεύτερο εξάμηνο του 2014, όταν ένα βαρέλι πετρελαίου είχε φτάσει πάνω από 100 δολάρια σε σχέση με τα περίπου 60 δολάρια τώρα, έπληξε σκληρά τις παραγγελίες πλοίων, αναγκάζοντας τους ναυτιλιακούς παράγοντες να περικόψουν χιλιάδες θέσεις εργασίας και να κλείσουν κάποιους χώρους κατασκευής. Οι τιμές των πλοίων μειώθηκαν σχεδόν κατά 10% τα τελευταία τρία χρόνια.

“Σε αυτό το σημερινό περιβάλλον, είναι πολύ σημαντικό να μειώσουμε το κόστος όπου είναι δυνατόν”, δήλωσε ο Lee Jae-won, αναλυτής της Yuanta Securities Korea Co. στη Σεούλ. “Αυτές οι προσπάθειες αυτοματισμού θα αρχίσουν να εξοφλούνται όταν οι παραγγελίες αρχίσουν να δείχνουν σαφέστερα σημάδια ανάκαμψης, πιθανώς από το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους”.

Η Hyundai Heavy, η μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία στον κόσμο, και οι δύο θυγατρικές της, παρέδωσαν 138 πλοία πέρυσι, σε σύγκριση με περίπου 180 το 2016.

Exit mobile version