Η ανάκαμψη της Nike από τις οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας επιβραδύνθηκε το περασμένο τρίμηνο, καθώς τα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού εμπόδισαν τα προϊόντα να φτάσουν στη Βόρεια Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας.
Ο κολοσσός των αθλητικών ειδών, ο οποίος σημείωσε εκπληκτικά ισχυρή ανάπτυξη το προηγούμενο τρίμηνο, διέψευσε τις εκτιμήσεις της Wall Street με τα τελευταία της οικονομικά αποτελέσματα.
Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο – πολύ κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών που «έβλεπαν» πωλήσεις 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τα έσοδά της στην αγορά της Ευρώπης ήταν επίσης απογοητευτικά, εν μέρει κυρίως των lockdown που έχουν επιβληθεί.
Η μετοχή της Nike υποχώρησε έως και 5,7% έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και στη συνέχεια ανέκαμψε ελαφρώς. Η μετοχή είχε αυξηθεί 1,2% φέτος.
Η ανάκαμψη της εταιρείας ανά περιοχή παρουσιάζει έντονες ασυμμετρίες. Στην Κίνα, όπου η πανδημία έχει υποχωρήσει σε μεγάλο βαθμό, οι πωλήσεις ήταν ισχυρές: Αυξήθηκαν 51% το τρίμηνο που έληξε στις 28 Φεβρουαρίου ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις.
Τα έσοδα στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατά 10%, εν μέρει λόγω των προβλημάτων στα logistics.
Την ίδια ώρα το ηλεκτρονικό εμπόριο βοήθησε τη Nike να αντιμετωπίσει τις αρνητικές συνέπειες της πανδημίας. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Nike σημείωσαν άνοδο κατά 59% το προηγούμενο τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία η οποία ανέφερε άνοδο σε κάθε περιοχή.
Διαβάστε ακόμα:
Κωνσταντόπουλος: «Η επόμενη μέρα φέρνει κοσμογονικές αλλαγές στα ΕΛΤΑ»