«Μπάσιμο» στην Ινδία φαίνεται ότι ετοιμάζει η Netflix καθώς πρόκειται να επενδύσει 420 εκατ. δολάρια αυτό το χρόνο και τον επόμενο, χρηματοδοτώντας παραγωγές με τοπικό περιεχόμενο, σε μια από τις μεγαλύτερες και πολυπληθέστερες αγορές, όπως αυτή της Ινδίας.
O Διευθύνων Σύμβουλος της Netflix, Ριντ Χέιστινγκς, είπε σε συνέντευξη του ότι θα υπάρξει μεγάλος όγκος περιεχομένου, καθώς πρόκειται για μεγάλη επένδυση. «Προσπαθούμε να επενδύσουμε σε ένα περιεχόμενο το οποίο θα αφορά τον κόσμο της Ινδίας», συμπλήρωσε.
Εταιρείες όπως η Los Gatos, η Walt Disney και η Amazon φαίνεται ότι «στριμώχνονται» για να πάρουν ένα μερίδιο από την αγορά της Ινδίας, καθώς όλο και περισσότερο Ινδοί τείνουν να χρησιμοποιούν smartphone. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες προσφέρουν ανταγωνιστικά πακέτα για να προσεγγίσουν συνδρομητές, σε μία χώρα που οι περισσότεροι έχουν συνηθίσει τις δωρεάν προσφορές του Youtube.
Σύμφωνα με τον Χέιστινγκς, ο στόχος της Netflix είναι να προσελκύσει 100 εκατ. πελάτες στην Ινδία.Το «μπάσιμο» όμως φαίνεται να μην είναι τόσο εύκολο καθώς την ίδια ώρα η εταιρεία Hotstar της Disney που κατέχει σχεδόν όλη την πίτα στην αγορά της Ινδίας, πρόκειται να ανακοινώσει το Disney+, μια υπηρεσία συνεχούς ροής βίντεο για ταινίες on – demand.
Επιπλέον, υπολογίζεται ότι στην αγορά της Ινδίας θα υπάρξουν μέχρι το 2022 περισσότεροι από 850 εκατ. χρήστες smartphone, με αποτέλεσμα η Ινδία να προσελκύει όλους του μεγάλους «παίχτες» της αγοράς σε ό,τι αφορά την παραγωγή οπτικοακουστικού περιεχομένου.
Η αγορά της Ινδίας, αυτή τη στιγμή, έχει αγγίξει τα 500 εκατ. δολάρια στο streaming, και υπολογίζεται ότι μπορεί να μεγαλώσει μέχρι και 10 φορές μέχρι το 2023.