Περισσότερους από ένα εκατομμύριο χρήστες έχασε το Netflix στην Ισπανία τους πρώτους τρεις μήνες του 2023 σύμφωνα με τον όμιλο ερευνών αγοράς Kantar, σε μια σαφή ένδειξη ότι η πολιτική που ακολουθεί πλέον ο γίγαντας του streaming για την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης θα μπορούσε να του γυρίσει μπούμερανγκ.
Στις αρχές Φεβρουαρίου, η Ισπανία έγινε μία από τις πρώτες αγορές του Netflix που εισήγαγε μηνιαίο τέλος για τους χρήστες που μοιράζονταν τον κωδικό πρόσβασης με άλλο νοικοκυριό και τεχνικά μέτρα για τον εντοπισμό της κοινής χρήσης κωδικών. Τα δύο τρίτα από το ένα εκατ. χρήστες που αποχώρησαν από το Netflix χρησιμοποιούσαν τον κωδικό πρόσβασης κάποιου άλλου, σύμφωνα με την έρευνα της Kantar, για τις συνήθειες των νοικοκυριών.
Σύμφωνα με τον Ντομινίκ Σουνέμπο, global insight director στο τμήμα Worldpanel της Kantar,η απώλεια ενός εκατομμυρίου χρηστών, ακόμη και αν οι περισσότεροι δεν ήταν συνδρομητές επί πληρωμή, θα αποτελέσει πλήγμα για το Netflix όσον αφορά τις από στόμα σε στόμα συστάσεις για τις εκπομπές και την υπηρεσία του.
Οι ακυρώσεις συνδρομών το πρώτο τρίμηνο τριπλασιάστηκαν σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο, σύμφωνα με την έρευνα της Kantar. Από όλους τους εναπομείναντες συνδρομητές του Netflix στην Ισπανία, το ένα δέκατο δήλωσε ότι σκοπεύει να διαγράψει τη συνδρομή του κατά το δεύτερο τρίμηνο.
Οι Ισπανοί συνδρομητές χρεώνονται 5,99 ευρώ (6,57 δολάρια) το μήνα για να προσθέσουν μέλη εκτός του νοικοκυριού τους. Παρόμοια χρέωση εισήχθη στην Πορτογαλία, τον Καναδά και τη Νέα Ζηλανδία μετά την εξάπλωση σε αρκετές χώρες της Λατινικής Αμερικής.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, περισσότεροι από 100 εκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν λογαριασμό για τον οποίο δεν πληρώνουν, σύμφωνα με το Netflix.
Διαβάστε ακόμη
UBS: Τι «είδε» στην Αθήνα ο οίκος και τι «έμαθε» στα ραντεβού με τους τραπεζίτες
Islalink- Fiera: Τα εγκαίνια του project IONIAN και οι επενδύσεις 150+ εκατ. ευρώ στην Ελλάδα (pics)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ