Φαντάζει απίθανο, αλλά είναι αλήθεια: Η Nestlé SA είδε τις πωλήσεις ζωοτροφών να εκτοξεύονται κατά 10% στη διάρκεια του 2020. Η αύξηση αυτή είναι η μεγαλύτερη της τελευταίας δεκαετίας.
Η πανδημία του κορωνοϊού με τα συνεχή lockdown έδωσε την δυνατότητα σε πολλούς να υιοθετήσουν κατοικίδιο. Οι πωλήσεις ζωοτροφών και άλλων ειδών πρώτης ανάγκης για τους τετράποδους και όχι μόνο φίλους μας πήραν φωτιά. Αυτός ήταν ένας από τους κύριους λόγους που η Nestlé αύξησε συνολικά τα έσοδά της κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.
O διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Σνάιντερ, αναφέρει ωστόσο, πως η Nestlé απέχει πολύ από τους ρυθμούς ανάπτυξης που σημείωνε πριν από 5 χρόνια. Η μετοχή της υποχώρησε έως και 1% την Πέμπτη, ενώ η πτώση που είδε το προηγούμενο έτος άγγιξε το 7,2%. Τα έσοδα από το εμφιαλωμένο νερό έχουν μειωθεί αισθητά εξαιτίας των παρατεταμένων lockdown που επιβάλλονται στις περισσότερες χώρες.
Αδυναμία στην Κίνα
Ένα ακόμη αδύνατο σημείο που καλείται να αντιμετωπίσει τώρα η εταιρεία είναι το μέτωπο της Κίνας, της δεύτερης μεγαλύτερης αγοράς της εταιρείας. Τα έσοδα μειώθηκαν σημαντικά εξαιτίας της μειωμένης ζήτησης για βρεφικά σκευάσματα. Ο Σνάιντερ δήλωσε ότι η εταιρεία θα επικεντρωθεί περισσότερο σε προϊόντα premium, τα οποία τώρα αποτελούν σχεδόν το 1/3 των συνολικών πωλήσεών της. Ακόμη εκτιμά ότι η αύξηση των πωλήσεων πιθανότατα θα επιταχυνθεί φέτος. Θα μπορούσε να υπερβεί ακόμη και το 4%. Όσον αφορά στα προϊόντα ζωοτροφών της, στις περισσότερες χώρες η Nestlé είναι η μεγαλύτερη δύναμη αντιπροσωπεύοντας το 20% έως το 30% των προϊόντων που πωλούνται για τα κατοικίδια.
Ο Ceo της εταιρείας, αναφέρει: «Η παγκόσμια πανδημία δεν μας επιβράδυνε. Η διατροφική μας εμπειρία, οι ψηφιακές δυνατότητες, η αποκεντρωμένη δομή και η καινοτομία μας επέτρεψαν να προσαρμοστούμε γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συμπεριφορές και τάσεις των καταναλωτών. Προωθήσαμε τον μετασχηματισμό του χαρτοφυλακίου μας, συνεχίσαμε να χτίζουμε το Nestlé Health Science σε έναν ισχυρό σταθμό διατροφής και επεκτείναμε την παρουσία μας σε επιχειρήσεις που απευθύνονταν απευθείας στους καταναλωτές.»
Στόχος της μεγαλύτερης εταιρείας τροφίμων στον κόσμο είναι η συνεχιζόμενη αύξηση των οργανικών πωλήσεων προς ένα μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, η συνεχής βελτίωση του λειτουργικού κέρδους και η αύξηση των υποκείμενων κερδών ανά μετοχή.
Διαβάστε ακόμη
Κορωνοϊός: Ποιοι δεν πρέπει να φορούν διπλή μάσκα – Νέες οδηγίες από το CDC
Νέα έντυπα μετακίνησης εργαζομένων: Ποιες είναι οι αλλαγές που ισχύουν (vid)
Από Μάιο οι φορολογικές δηλώσεις – Σε πόσες δόσεις η εξόφληση