Κατά 2,6% μειώθηκε ο όγκος πωλήσεων της Nestle το τέταρτο τρίμηνο του 2022, με το πρακτορείο Bloomberg να αποδίδει την πτώση στην στροφή των καταναλωτών σε μη επώνυμα προϊόντα λόγω ακρίβειας.
Επιπλέον, όπως σημειώνει το πρακτορείο, η μείωση στις πωλήσεις αποτελεί σημάδι ότι η εταιρεία «έχει φτάσει στα όριά της » ως προς την αναπροσαρμογή της τιμολογιακής της πολιτικής.
Οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών αντιμετωπίζουν την πρόκληση της αύξησης των τιμών χωρίς όμως να χάνουν ιδιαίτερα μεγάλο αριθμό πελατών. Ενώ οι όγκοι της Nestle άρχισαν να πέφτουν μόλις το δεύτερο εξάμηνο, η ανταγωνίστρια Unilever Plc είχε πτώση καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η Nestle προσώρησε σε αύξηση των τιμών κατά 10% το τέταρτο τρίμηνο.
Πριν από το 2022, η τελευταία φορά που ο όγκος πωλήσεων της Nestle ήταν αρνητικός ήταν το πρώτο τρίμηνο του 1999.
Η μεγαλύτερη πτώση σημειώθηκε στη Βόρεια Αμερική, όπου ο όγκος πωλήσεων το τέταρτο τρίμηνο υποχώρησε 4,9% καθώς η Nestle περιόρισε το χαρτοφυλάκιό της και η ζήτηση από τα εστιατόρια περιορίστηκε.
Η Nestle ανακοίνωσε επίσης ότι στοχεύει σε καλύτερη κερδοφορία το 2023, αφού τα υψηλότερα κόστη πρώτων υλών και μεταφοράς οδήγησαν σε μικρότερα περιθώρια κέρδους τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Διαβάστε ακόμη
Εφορία σε ρόλο… «εισπράκτορα» για πρόστιμα – χρέη στους δήμους
Μπάμπης Βωβός: Νέο mega σφυρί για τα «ασημικά» της… Giant (pics)
Συνταξιούχοι: Εντός Μαρτίου η ενίσχυση έως 300 ευρώ με εμβόλιμη πληρωμή