Σε μείωση των προβλέψεών της για τις πωλήσεις και τα κέρδη για το 2024 προέβη η Nestle, σε μια προσπάθεια να ανακτήσει μερίδιο αγοράς μετά τις υψηλότερες τιμές που απομακρύνουν τους καταναλωτές από τα επώνυμα προϊόντα.

Ο κατασκευαστής του καφέ Nescafe και της τροφής για κατοικίδια ζώα Purina αναμένει τώρα ότι οι οργανικές πωλήσεις θα αυξηθούν περίπου 2% το 2024, κάτω από την προηγούμενη πρόβλεψη για τουλάχιστον 3%, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της. Οι πωλήσεις σκαρφάλωσαν 2% τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, σύμφωνα με το Bloomberg.

«Η καταναλωτική ζήτηση έχει αποδυναμωθεί τους τελευταίους μήνες και αναμένουμε ότι το περιβάλλον ζήτησης θα παραμείνει ήπιο», δήλωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος Λόρεντ Φριξ. Η οργανική ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική ήταν η πιο αδύναμη, με τις πωλήσεις να συρρικνώνονται κατά 0,3%.

Ο Φριξ προσπαθεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη των επενδυτών μετά τις πρόσφατες αναταραχές. Την Πέμπτη, ανακοίνωσε μια σειρά οργανωτικών αλλαγών, συμπεριλαμβανομένης μιας συρρικνωμένης εκτελεστικής επιτροπής και λιγότερων γεωγραφικών ζωνών για την ταχύτερη λήψη αποφάσεων. Οι διευθυντές που ηγούνται της προώθησης της ψηφιοποίησης και της βιωσιμότητας θα αναφέρονται επίσης απευθείας στον διευθύνοντα σύμβουλο, χωρίς να συμμετέχουν στο εκτελεστικό συμβούλιο.

Η Nestle περιόρισε επίσης τους στόχους της για το σύνολο του έτους για τα υποκείμενα κέρδη ανά μετοχή και την κερδοφορία. Το υποκείμενο περιθώριο λειτουργικού κέρδους συναλλαγών αναμένεται τώρα να είναι περίπου 17%, αντί για μια μέτρια βελτίωση σε σχέση με το περσινό 17,3%.

Διαβάστε ακόμη

Ελληνικό: Τα «μυστικά» της πρώτης έξυπνης βιώσιμης πόλης στην Ευρώπη – Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της LAMDA Development

Κορρές: Η «επίπονη» αναδιάρθρωση και οι νέες στρατηγικές προτεραιότητες

Η τηλεδιοίκηση πρόλαβε συρμό του Προαστιακού που πήγε να μπει από λάθος σε γραμμή του Μετρό στην Δουκίσσης Πλακεντίας

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα