search icon

Bloomberg

Νέες ευκαιρίες στον τομέα της πολυτελούς μόδας στην Ινδία – Η τάση για πολυτελείς γάμους μειώνεται (pics)

Η αγορά των πολυτελών προϊόντων της Ινδίας αλλάζει – Όλο και περισσότεροι οίκοι μόδας προσπαθούν να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά

123RF

Ο πιο διάσημος Ινδός σχεδιαστής πολυτελών νυφικών, Σαμπιασάτσι Μουκερτζί, εκφράζει την επιθυμία του να σταματήσει η τάση για τεράστιους και εξαιρετικά πολυτελείς γάμους, μια πρακτική στην οποία, ο ίδιος, έχει συμβάλει σημαντικά, κάνοντάς τους να αποκτήσουν τεράστιες διαστάσεις και υπερβολικό χαρακτήρα.

Οι πωλήσεις των περίτεχνων νυφικών ενδυμάτων, που συνήθως ζυγίζουν μέχρι και 17 κιλά και κοστίζουν πάνω από 6.800 δολάρια, «παρουσιάζουν μείωση», σύμφωνα με τον Σαμπιασάτσι Μουκερτζί, ο οποίος έχει αναλάβει την ένδυση μερικών από τις πιο διάσημες γυναίκες της Ινδίας, όπως η Ίσα Αμπάνι, κόρη του δισεκατομμυριούχου επιχειρηματία Μουκές Αμπάνι. Όπως εξηγεί, οι σύγχρονες νύφες φαίνεται να προτιμούν «πιο ήπια και λιτά σχέδια», γεγονός που υποδηλώνει μια αλλαγή στις τάσεις των γαμήλιων εκδηλώσεων, με την προτίμηση να στρέφεται σε πιο σεμνές και λιγότερο επιδεικτικές εκδηλώσεις.

«Η βιομηχανία γάμων στην Ινδία, όπως τη γνωρίζουμε σήμερα, πλησιάζει στο τέλος της», δήλωσε ο Μουκερτζί σε συνέντευξή του στο κατάστημά του, που έχει έκταση 2.323 τετραγωνικά μέτρα στη Βομβάη.

Instagram

Η συνεχής οικονομική ανάπτυξη διαμορφώνει τη συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ινδία. Καθώς ο πληθυσμός της χώρας γίνεται ολοένα και πιο εύπορος, η Ινδία έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές πολυτελών προϊόντων στον κόσμο.

Στην Ινδία, ο αριθμός των ατόμων με καθαρή περιουσία άνω των 30 εκατομμυρίων δολαρίων αναμένεται να αυξηθεί κατά 50% μέχρι και το 2028, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων στρατηγικής McKinsey & Co. Παράλληλα, ο αριθμός των ατόμων που στοχεύουν σε υψηλότερη οικονομική ευημερία αναμένεται να φτάσει τα 100 εκατομμύρια μέχρι το 2027, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας συμβούλων.

Αυτή η τάση δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες στην αγορά νυφικών και παραδοσιακών ενδυμάτων, με τον Μουκερτζί να αναφέρει ότι παρατηρείται αυξημένη ζήτηση για παραδοσιακά ινδικά ενδύματα για γυναίκες, συνήθως φτιαγμένα από μεταξωτό ύφασμα, τα οποία ονομάζονται «saris». Τα ενδύματα αυτά, απευθύνονται σε ένα ευρύτερο κοινό, καθώς είναι σε πιο προσιτές τιμές. Ωστόσο, αυτή η αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών έχει κάνει τον ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην αγορά πιο έντονο. «Η επιβίωση ανήκει στους πιο ισχυρούς», τόνισε ο Μουκερτζί, η εταιρεία του οποίου εκτιμάται ότι θα φτάσει φέτος έσοδα περίπου 60 εκατομμύρια δολάρια, κάτι που δείχνει την ισχυρή παρουσία της στην αγορά, σύμφωνα με το Bloomberg.

sabyasachi.com

Brand που αντικατοπτρίζει έναν ολοκηρωμένο τρόπο ζωής

Ο Μουκερτζί αναφέρει ότι αυτή τη στιγμή επικεντρώνεται στο «άνοιγμα νέων καταστημάτων στην Ινδία», πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε σημαντική παγκόσμια επέκταση, καθώς και στο «λανσάρισμα νέων σειρών προϊόντων».

Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη περισσότερων κοσμημάτων στην ήδη υπάρχουσα συλλογή του, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 25% των εσόδων του. Αναμένεται ότι σύντομα, τα κοσμήματα θα ξεπεράσουν τις πωλήσεις ενδυμάτων της εταιρείας του, καθώς προσφέρονται μικρότερα είδη σε πιο ανταγωνιστικές τιμές. Μία ακόμη προσθήκη, θα είναι διάφορα προϊόντα ομορφιάς, τα οποία πρόκειται να κυκλοφορήσουν εντός του έτους. «Θέλω επίσης να αξιοποιήσω τη σειρά ταπετσαριών και επίπλων μου για τον σχεδιασμό σπιτιών και ξενοδοχείων», πρόσθεσε ο Μουκερτζί.

sabyasachi.com

«Ποτέ δεν θεώρησα ότι αυτά που προσφέρει ο οίκος Sabyasachi είναι απλώς μοδάτα προϊόντα. Όλα τα προϊόντα που προσφέρουμε αντικατοπτρίζουν έναν ολοκληρωμένο τρόπο ζωής», είπε ο ίδιος. Σύμφωνα με δηλώσεις του, τα σχέδια επέκτασής της εταιρείας του θα βασιστούν σε συνεργασίες με άλλα, μεγάλα brands. Μέχρι στιγμής, έχουν υπογραφεί συμφωνίες με την Hennes & Mauritz AB, τη Starbucks Corp., καθώς και με την Bergdorf Goodman.

Καθώς παρουσιάζεται αύξηση της ζήτησης πολυτελών προϊόντων στην Ινδία, παρατηρείται και προσέλκυση μερικών από τους πλουσιότερους μεγιστάνες της χώρας. Η Reliance Brands Ltd. του Μουκές Αμπάνι έχει επενδύσει σημαντικά στην MM Styles Ltd., στην οποία ανήκει ο ομώνυμος οίκος μόδας που διευθύνει ο στυλίστας του Bollywood, Μάνις Μαλότρα. Ο όμιλος κατέχει επίσης μερίδιο της τάξης του 52% στον Ritu Kumar, έναν άλλο οίκο μόδας της Ινδής σχεδιάστριας Ρίτου Κουμάρ.

sabyasachi.com

Ο Κουμάρ Μανγκαλάμ Μπίρλα αποτελεί μια επίσης ισχυρή παρουσία στον χώρο της πολυτελούς μόδας. Από το 2021, ο ίδιος κατέχει μερίδιο 51% στο εμπορικό σήμα Sabyasachi του Μουκερτζί.

Με βάση τις συγκυρίες αυτές, φιλοδοξία του Μουκερτζί αποτελεί το να δημιουργήσει μια εγχώρια μάρκα πολυτελείας που θα μπορεί να ανταγωνιστεί τα ευρωπαϊκά και αμερικανικά brands. «Σύντομα, η Ινδία θα είναι η κυρίαρχη σε αυτόν τον τομέα και θέλω να είμαι εγώ αυτός που θα το κάνει πραγματικότητα», δήλωσε.

Διαβάστε ακόμη

Ελληνική διαστημική βιομηχανία: Διεκδικεί μερίδιο στην ανάπτυξη δορυφορικών συστημάτων για την ευρωπαϊκή άμυνα (tweet + pics)

Φορολογικές δηλώσεις 2025: Ανοίγει το Taxisnet τη Δευτέρα 17/3 – Oι αλλαγές και οι εκπτώσεις για τους φορολογούμενους

Κίνα – ΕΕ: Γιατί ο Σι Τζινπίνγκ αποφάσισε να σνομπάρει την πανηγυρική διμερή σύνοδο το Μάιο

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα

Exit mobile version