Ο εκτελεστικός πρόεδρος και πρώην CEO της Walt Disney Co., Μπομπ Άιγκερ, είδε μείωση στο μισθό του της τάξεως του 56% το περασμένο έτος. Η εταιρεία, λόγω της πανδημίας, αποφάσισε να «βάλει φρένο» σε μπόνους και άλλα πρόσθετα πακέτα παροχών. Ο μισθός του Άιγκερ, διαμορφώνεται έτσι, πλέον, στα 21 εκατομμύρια δολάρια.
Από τα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου, νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ορίστηκε ο Μπόμπ Τσάπεκ ο οποίος κατάφερε μέσα σε ένα έτος να εισπράξει μόλις 14,2 εκατομμύρια δολάρια – μία από τις μικρότερες ετήσιες απολαβές Ceo της εταιρείας την τελευταία δεκαετία. Ο Άιγκερ αντίστοιχα, το 2006, τον πρώτο χρόνο του ως Ceo της Disney, εισέπραξε 21,9 εκατομμύρια δολάρια.
Έγινε γνωστό, επίσης, πως ο γιος του Τσάπεκ, Μπράιαν, από τα τέλη Σεπτεμβρίου, δεν είναι πλέον παραγωγός της Marvel. Αν και ο ετήσιος μισθός του ανερχόταν στα 190.000 δολάρια, ωστόσο, όπως ανακοινώθηκε, έπειτα από 9 χρόνια στην εταιρεία, αποχώρησε, διότι ήθελε να δημιουργήσει τη δική του εταιρεία παραγωγής. Η νέα αυτή εταιρεία έχει μια τριετή συμφωνία με τη Disney.
Ο Μπράιν Τσάπεκ θα λάβει από αυτή τη συμφωνία 322.000 δολάρια φέτος, ποσό που αναμένεται να αυξηθεί στα 367.000 δολάρια ως το τέλος της τριετίας. Θα λαμβάνει επίσης έξτρα μπόνους 200.000 δολαρίων για κάθε ταινία στην οποία είναι κύριος παραγωγός.
Η Disney είναι μία από τις πολλές εταιρείες που έπληξε ο κορωνοϊός. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, είδε τα θεματικά της πάρκα να κλείνουν το ένα μετά το άλλο. Όπως και άλλα στούντιο του Χόλυγουντ και η Disney, ανέστειλε προγραμματισμένες κυκλοφορίες ταινιών με τα περισσότερα σινεμά να παραμένουν κλειστά σε πολλά μέρη του κόσμου. Προχώρησε, ακόμη, σε 32.000 απολύσεις εργαζομένων.
Αύξηση μετοχών
Μπορεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η μεγαλύτερη εταιρεία ψυχαγωγίας στον κόσμο να πέρασε από σαράντα κύματα, παρόλα αυτά οι μετοχές της αυξήθηκαν κατά 25% πέρυσι. Οι καταναλωτές στράφηκαν στο διαδίκτυο παρακολουθώντας περισσότερες σειρές και ταινίες σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη χρονιά. Έτσι, οι νέοι εγγεγραμμένοι χρήστες στην πλατφόρμα της Disney για το 2020 αποτελούν αριθμό ρεκόρ.
Διαβάστε ακόμη:
E-shop: Οι πωλήσεις στο δεύτερο lockdown αυξήθηκαν κατά 130% σε ένδυση, φαρμακευτικά και αθλητικά