Μια δοκιμή της McDonald’s για το τεχνητό μπιφτέκι της στο Σαν Φρανσίσκο και στο Ντάλας «δεν ήταν επιτυχής σε καμία από τις δύο αγορές», δήλωσε την Τετάρτη ο Joe Erlinger, επικεφαλής της αλυσίδας στις ΗΠΑ.

Οι Αμερικανοί καταναλωτές δεν αναζητούν «το McPlant ή άλλες φυτικές πρωτεΐνες από τα McDonald’s», δήλωσε ο Erlinger στο Global Food Forum της Wall Street Journal στο Σικάγο.

Οι μετοχές της Beyond Meat που συνεργάστηκε με τη McDonald’s για την παραγωγή του μπιφτεκιού McPlant, υποχώρησαν έως και 5,1% την Τετάρτη μετά τα σχόλια του Erlinger, σύμφωνα με το Bloomberg.

Αντίθετα, η McDonald’s κάνει επενδύσεις σε προϊόντα με κοτόπουλο, καθώς οι καταναλωτές κλίνουν προς την πρωτεΐνη που προέρχεται από αυτό. Η εταιρεία πουλάει περισσότερο κοτόπουλο από ό,τι βοδινό κρέας αυτές τις ημέρες, πρόσθεσε.

«Κάποιες από αυτές τις καταναλωτικές συμπεριφορές οφείλονται στην πιο προσιτή τιμή», είπε. «Το κοτόπουλο είναι λιγότερο ακριβό στην παραγωγή και έτσι για έναν καταναλωτή που αναζητά πιο προσιτό φαγητό, το κοτόπουλο είναι μια εξαιρετική επιλογή αυτήν την στιγμή».

Διαβάστε ακόμη

Unicredit: Αναθεωρεί θετικά τις εκτιμήσεις για την ανάπτυξη στην Ελλάδα (γραφήματα)

Αυτή είναι η ακριβότερη πόλη της Ασίας για την κατασκευή ακινήτου

Κεντρική Τράπεζα Ελβετίας: Νέος πρόεδρος ο Μάρτιν Σλέγκελ – Αναλαμβάνει από 1η Οκτωβρίου (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ