Απογοητευτικά ήταν και στο τρίτο εξάμηνο του 2018 τα αποτελέσματα της Hasbro, με τη μετοχή να καταρρέει έως και 6,5 ενδοσυνεδριακά, ενώ η εκκαθάριση/διάλυση της Tos ‘R’ Us, του μεγαλύτερου πελάτη της υπήρξε μεγάλο πλήγμα στον κολοσσό κατασκευής παιχνιδιών.
Η κατασκευάστρια της διάσημης Monopoly ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει έως 9% του προσωπικού της σε όλο τον κόσμο, καθώς οι παραδοσιακοί κατασκευαστές παιχνιδιών πλήττονται από την πτώση που καταγράφουν οι πωλήσεις κλασικών παιχνιδιών προς όφελος των βιντεοπαιχνιδιών και των ηλεκτρονικών.
Τα κέρδη της διαμορφώθηκαν στα 263,9 εκατ. δολάρια, έναντι 265,6 εκατ. ένα χρόνο νωρίτερα, εν μέσω ισχυρών πιέσεων στον κλάδο λιανικών πωλήσεων.
Τα έσοδα για το ίδιο χρονικό διάστημα μειώθηκαν κατά 12% σε ετήσια σύγκριση, στα 1,57 δισεκ. δολάρια, με ιδιαίτερο πλήγμα στις δραστηριότητες της Βόρειας Αμερικής.
Οι επιδόσεις ήταν υποδεέστερες σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, με αποτέλεσμα η μετοχή να υποχωρεί κατά 4,2% στη Νέα Υόρκη, με χρηματιστηριακή αξία ύψους 12,5 δισεκ. δολαρίων.
Η Hasbro, της οποίας οι μισοί από τους 5.400 εργαζόμενους στις 31 Δεκεμβρίου 2017 είχαν τη βάση τους στις ΗΠΑ, δεν αναφέρει ούτε πώς θα κατανεμηθεί γεωγραφικά η κατάργηση των θέσεων εργασίας που αφορά 500 εργαζόμενους, ούτε τις ειδικότητες που θα πληγούν.
Ο όμιλος αναμένεται να δώσει λεπτομέρειες για το σχέδιο λιτότητας που θα εφαρμόσει κατά την παρουσίαση των τρίμηνων αποτελεσμάτων της.
“Κάνουμε αλλαγές στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης που εφαρμόζεται στην εταιρία”, δήλωσε η εκπρόσωπος.
“Σίγουρα, μερικές αλλαγές είναι δύσκολες, αλλά πρέπει να διαβεβαιώσουμε ότι οι προσαρμογές στις δυνατότητες και τις ομάδες θα διατηρήσουν την ηγετική θέση της εταιρίας” στον τομέα.
“Προσαρμόζουμε τις δυνατότητες σε συνάρτηση με την αντίληψη που έχουμε για τον καταναλωτή και με το πώς οι διανομείς τοποθετούνται” στην αγορά.
Η Mattel, ανταγωνίστρια της Hasbro και κατασκευάστρια της κούκλας Barbie, ανακοίνωσε πρόσφατα ένα πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που αφορά την εκχώρηση των θέσεων παραγωγής και την κατάργηση 2.200 θέσεων εργασίας σε όλο τον κόσμο.
Εκτός από την εξοικονόμηση χρημάτων, οι κατασκευαστές κλασικών παιχνιδιών προσπαθούν επίσης να αναπτυχθούν στην παραγωγή ταινιών μεταμορφώνοντας τους ήρωες των παιχνιδιών τους σε χαρακτήρες του κινηματογράφου.
Φήμες κάνουν λόγο για προσεγγίσεις, συγκεκριμένα για συγχώνευση της Hasbro και της Mattel.