search icon

Bloomberg

Mastercard: Τα νέα για το εμβόλιο φέρνουν πιο γρήγορα τους εργαζόμενους πίσω στα γραφεία τους

Οι δαπάνες που σχετίζονται με τις κάρτες της Mastercard μειώθηκαν σημαντικά φέτος λόγω πανδημίας

Οι θετικές ειδήσεις σχετικά με τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού φαίνεται να επηρεάζουν όχι μόνο τις αγορές που επιδόθηκαν σε ράλι, αλλά και τη νέα κανονικότητα στις εργασιακές συνθήκες που έφερε η πανδημία.

Σ’ αυτό το πλαίσιο, ο φρεσκοδιορισμένος διευθύνων σύμβουλος της Mastercard δήλωσε ότι η εταιρεία είναι σε θέση να φέρει τους εργαζόμενους στο γραφείο γρηγορότερα από ό,τι ανέμενε αρχικά.

«Η Mastercard λάνσαρε πολλά νέα προϊόντα τους τελευταίους εννέα μήνες, ακόμη και με την πλειονότητα των υπαλλήλων της να εργάζονται από το σπίτι», δήλωσε ο πρόεδρος Μάικλ Μίμπαχ κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο Συνέδριο Fintech της Σιγκαπούρης το οποίο μεταδόθηκε τη Δευτέρα.

Ο Μίμπαχ πρόκειται να αναλάβει καθήκοντα CEO τον επόμενο μήνα. Ωστόσο, σύμφωνα με δηλώσεις του, οι εργαζόμενοί της Mastercard θα επιστρέψουν στα γραφεία τους μόλις υποχωρήσει η πανδημία.

«Με γνώμονα τα νέα για τα εμβόλια, θεωρώ ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να επιστρέψουμε στους χώρους εργασίας νωρίτερα από το αναμενόμενο», συμπλήρωσε ο Μίμπαχ. «Κάτι τέτοιο θα βελτίωνε την αποτελεσματικότητα της εταιρείας, εν τω μεταξύ κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε με βάση τα σημερινά δεδομένα».

Οι δαπάνες που σχετίζονται με τις κάρτες της εταιρείας μειώθηκαν σημαντικά φέτος, καθώς οι επιχειρήσεις σταμάτησαν τη λειτουργία τους και οι καταναλωτές παρέμειναν στα σπίτια τους προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του κορωνοϊού.

Νέα κανονικότητα, νέα εργαλεία

Στις πρώτες μέρες της πανδημίας, η Mastercard συνεργάστηκε με το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates και άλλους δεσμεύοντας έως και 125 εκατ. δολάρια για την επιτάχυνση της ανάπτυξης και την ταχύτερη πρόσβαση σε εμβόλια και άλλες θεραπείες κατά της νόσου το Covid-19.

Σύμφωνα με τον Μίμπαχ, η Mastercard διακρίνει την πρόθεση εταιρειών και κυβερνήσεων να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα της με νέους τρόπους κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Για παράδειγμα, η εταιρεία παρουσίασε φέτος ένα εργαλείο που επιτρέπει στους καταναλωτές να δουν αν ένα κατάστημα ή εστιατόριο είναι πραγματικά ανοιχτό, καθώς οι κυβερνήσεις προσωρούν στη σταδιακή άρση των μέτρων.

«Διαθέτουμε αυτά τα δεδομένα, αλλά δεν τα έχουμε χρησιμοποιήσει ποτέ για αυτόν τον σκοπό», δήλωσε ο Μίμπαχ.

Διαβάστε ακόμη: 

Τιμολόγια ρεύματος: Έρχονται άμεσα αυξήσεις 10% με 20% στα οικιακά τιμολόγια

Ανακοινώσεις Πέτσα για τα μέτρα στις 13:30 – Τηλεοπτική συνέντευξη Μητσοτάκη το απόγευμα

Airbnb: Αναβαθμίζει το εύρος τιμών της IPO και βάζει πλώρη για αποτίμηση $42 δισ.

Exit mobile version