Η Marks & Spencer Group πρόκειται να ξαναπάρει τη θέση της στον βρετανικό δείκτη FTSE 100, έπειτα από τέσσερα χρόνια απουσίας από τον κύριο χρηματιστηριακό δείκτη αναφοράς της χώρας, σημειώνει το Bloomberg.
Η εταιρεία λιανικής πώλησης είναι μία από τις τέσσερις εταιρείες που είναι πιθανό να ενταχθούν στον δείκτη, όταν ο συντάκτης του δείκτη FTSE Russell ανακοινώσει τις προσωρινές αλλαγές μετά το κλείσιμο των αγορών την Τρίτη, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του αναλυτή της Numis, Σαμ Μέρφι.
Άλλες που ενδέχεται να προωθηθούν από τον δείκτη μεσαίας κεφαλαιοποίησης FTSE 250 είναι η Hikma Pharmaceuticals, η Dechra Pharmaceuticals και η Diploma, δήλωσε ο Μέρφιμέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Πρόκειται να αντικαταστήσουν τον βιομηχανικό όμιλο Johnson Matthey , τη διαχειρίστρια περιουσιακών στοιχείων Abrdn, την κατασκευάστρια κατοικιών Persimmon και την κατασκευάστρια ηλεκτρονικών εξαρτημάτων RS Group Plc. Οι τελικές αλλαγές θα ανακοινωθούν μετά το κλείσιμο των ευρωπαϊκών αγορών στις 30 Αυγούστου, με βάση τις τιμές κλεισίματος της 29ης Αυγούστου.
Για την M&S, η ανάκτηση της θέσης της στον FTSE 100 θα αποτελέσει το πιο πρόσφατο σημάδι της στροφής που συντελείται στον κολοσσό του βρετανικού λιανεμπορίου. Οι μετοχές έχουν αυξηθεί κατά 78% φέτος, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος Stuart Machin ηγείται μιας προσπάθειας ανάκαμψης που επιβεβαιώθηκε όταν η εταιρεία αύξησε απροσδόκητα τις προοπτικές της την περασμένη εβδομάδα.
Η επανάκτηση της θέσης της στον δείκτη θα έδινε περαιτέρω ώθηση στις μετοχές. Για την Diploma, η προώθηση θα σηματοδοτήσει την πρώτη φορά που η 92χρονη εταιρεία θα αποκτήσει είσοδο στον δείκτη blue-chip.
Η Hikma και η Dechra βρίσκονται αμφότερες στο κατώφλι της επιστροφής τους στον FTSE 100 έπειτα από σύντομη απουσία, αν και ο χρόνος της Dechra θα είναι πιθανότατα βραχύβιος, καθώς η εταιρεία φαρμάκων για κατοικίδια αγοράζεται από την εταιρεία ιδιωτικών κεφαλαίων EQT AB.
Οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ στο άνοιγμα στις 18 Σεπτεμβρίου.
Διαβάστε ακόμη
Baidu: «Άλμα» 43% στα καθαρά κέρδη της «κινεζικής google» – Στο +4% η μετοχή
Οι εφοπλιστές «σκοτώνουν» τα πλοία όταν γεράσουν λόγω της κακής ναυλαγοράς
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ