Σε συζητήσεις με την TikTok και τη μητρική της, ByteDance, βρίσκεται ο όμιλος LVMH, στο πλαίσιο της προσπάθειάς τους να περιορίσουν τα προϊόντα «μαϊμού» που πωλούνται στη δημοφιλή εφαρμογή ανταλλαγής βίντεο.
Ο στόχος αυτής τη συνεργασίας είναι να επιτευχθεί μια «ενισχυμένη αγοραστική εμπειρία», καθώς η TikTok επεκτείνει την αγορά της σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως δήλωσε στο Bloomberg ο Toto Haba, ανώτερος αντιπρόεδρος πολυκαναλικού μάρκετινγκ της Benefit Cosmetics, η οποία ανήκει στον όμιλο LVMH.
Στον μεγαλύτερο όμιλο ειδών πολυτελείας της Ευρώπης ανήκουν άλλες 74 μάρκες, όπως οι Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Tiffany & Co. και TAG Heuer.
Επίσης, όπως δήλωσε ο Haba, ο όμιλος LVMH έχει προχωρήσει σε συμφωνία με την Alibaba, με σκοπό να καταπολεμήσει τα προϊόντα «μαϊμού» στην ηλεκτρονική αγορά Tmall.
Όπως επισημαίνει το Bloomberg επικαλούμενο πηγές, η συμφωνία θα μπορούσε να αποτελέσει μια σημαντική κίνηση για να ενισχύσει τη φήμη του TikTok Shop σε νέες αγορές-κλειδιά. Η εταιρεία άρχισε να δραστηριοποιείται πλήρως στις ΗΠΑ πέρυσι και ήδη φιλοδοξεί μέχρι το 2024 να έχει δεκαπλασιάσει τη δραστηριότητά της στο αμερικανικό ηλεκτρονικό εμπόριο στα 17,5 δισ. δολάρια.
«Είναι σημαντικό για εμάς να προστατεύουμε την πνευματική μας ιδιοκτησία» στο TikTok Shop, δήλωσε ο Haba. «Η TikTok και η ByteDance φαίνονται πολύ πιο πρόθυμες να συζητήσουν μαζί μας για αυτό και να θέσουν τα σωστά προστατευτικά όρια», συμπλήρωσε.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η TikTok δείχνει να διαφοροποιείται από άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών που εδρεύουν στην Κίνα, επειδή το κατάστημά της επιτρέπει σε τρίτους πωλητές να καταχωρούν προϊόντα.
Το TikTok είναι μία από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, με εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Διαβάστε ακόμη
Χαμηλές επιδόσεις από τις αμερικανικές τράπεζες – To πλήγμα από τα επιτόκια και την περσινή κρίση
Χούθι: Τι περιλαμβάνει το οπλοστάσιό τους – Από drones μέχρι πυραύλους Κρουζ
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ