Η LVMH βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για να γίνει μεγάλος χορηγός της Formula 1, μια συμφωνία που προβλέπει την προώθηση για τις μεγάλες γνωστές μάρκες πολυτελείας στην πίστα των αγώνων.

Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι βρίσκεται κοντά σε μια συμφωνία όπου η εταιρεία κατασκευής ρολογιών Tag Heuer καθώς και άλλες μάρκες, στις οποίες θα μπορούσε να περιλαμβάνεται η σαμπάνια Moet & Chandon και ενδεχομένως οι ξενοδοχειακές αλυσίδες της, θα γίνουν χορηγοί της F1 με τα λογότυπα και τα προϊόντα της μάρκας να προβάλλονται σε περίοπτη θέση στους θεατές του αγώνα, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.

Η πιθανή συμφωνία θα μπορούσε να αξίζει 150 εκατομμύρια δολάρια ετησίως και θα αποτελούσε πλήγμα για τη Rolex SA, την κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών που είναι χορηγός χρονομέτρησης της F1 από το 2013.

Οι συνομιλίες συνεχίζονται και δεν έχει επιτευχθεί τελική συμφωνία, δήλωσαν οι άνθρωποι, οι οποίοι μίλησαν υπό τον όρο της ανωνυμίας επειδή οι συζητήσεις είναι ιδιωτικές, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η δημοτικότητα της F1 έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, λόγω της επέκτασης των χώρων διεξαγωγής αγώνων και εν μέρει της σειράς του Netflix «Formula 1: Drive to Survive».

Η πιθανή συμφωνία με την F1 θα προσφέρει μια ευρεία παγκόσμια πλατφόρμα για πολλά εμπορικά σήματα της LVMH, προωθώντας τις επιχειρηματικές και εμπορικές φιλοδοξίες του ιδρυτή και βασικού μετόχου της εταιρείας Μπερνάρ Αρνό, ο οποίος έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελείας στον κόσμο μέσω μιας σειράς εξαγορών.

Η Louis Vuitton και η μάρκα κοσμημάτων Tiffany & Co. της LVMH εμφανίζονται τακτικά σε παγκόσμιες αθλητικές εκδηλώσεις, ιδίως με τις βαλίτσες στο Παγκόσμιο Κύπελλο Fifa ή τα τρόπαια για το NFL. Η Louis Vuitton έχει πραγματοποιήσει διαφημιστικές καμπάνιες με τους ποδοσφαιριστές Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι, καθώς και με τους τενίστες Ραφαέλ Ναδάλ και Ρότζερ Φέντερερ.

Η LVMH ήταν ο μεγάλος χορηγός των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων που διεξήχθησαν στο Παρίσι, παρέχοντας οικονομική υποστήριξη ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ (166 εκατομμύρια δολάρια). Τα εμπορικά της σήματα ήταν σε περίοπτη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων. Η σούπερ σταρ Σελίν Ντιόν, ειδικότερα, φορούσε ένα αστραφτερό λευκό μεταξωτό φόρεμα Christian Dior όταν τραγούδησε από τον πύργο του Άιφελ στο τέλος της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στα τέλη Ιουλίου.

Οι πολυάριθμες πολυτελείς μάρκες του γαλλικού ομίλου της δίνουν πλεονέκτημα στη διαπραγμάτευση μιας πιθανής συμφωνίας πολλαπλών εμπορικών σημάτων με την F1 έναντι της Rolex που παράγει μόνο ρολόγια.

Διαβάστε ακόμη

Μικροεπενδυτής στην Ελλάδα με μετοχές στη Γερμανία: Προχωράει η ενοποίηση των κεφαλαιαγορών στην Ευρώπη

400.000 κατοικίες θα ανακαινιστούν ως το 2030 με κόστος 13,5 δισ. ευρώ

Το καμπανάκι Ντράγκι για ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία, οι δαπάνες και οι σφιχτοί δημοσιονομικοί κανόνες

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ